0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Бухгалтерський облік (ID:35557)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 19
Рік виконання: 2012
Вартість: 45
Купити цю роботу
Зміст
Завдання 2.2. Вихідні дані до завдань 2.1-2.3 по обліку готівкових грошових коштів: ВАТ “Промінь”, ідентифікаційний код ЄДРПОУ 20040800, має поточний рахунок № 280355487 в АКБ “Аваль”, код МФО 340555. Директор ВАТ “Промінь” Осипенко Леонід Іванович, головний бухгалтер – Кравчук Людмила Степанівна, касир – Коваль Анна.Дмитрівна. На початок дня залишок коштів в касі складав 200 грн. Ліміт каси встановлено в сумі 500 грн. Завдання: скласти прибуткові і видаткові касові ордери (досить по одному зразку); заповнити чек на отримання готівки з банку та об‘яву на здачу готівки до банку, заповнити Касову книгу і скласти звіт касира, визначити залишок коштів на кінець періоду; заповнити журнал господарських операцій; скласти Відомість №1 по дебету рах.301“Каса” і журнал-ордер №1 по кредиту рах.301 “Каса” по завданням (можна в комбінованому варіанті: відомість з журналом-ордером) 14.09.200Хр. одержано з поточного рахунку з банку кошти за чеком № 3511184 в сумі 8450 грн., з них на заробітну плату – 7900грн, на відрядження – 550 грн. Виплачено з каси заробітну плату працівникам 14-16.09.200Хр. в сумі 7500грн. відповідно платіжній відомості за серпень. Видано на відрядження по видатковому касовому ордеру № 56 від 14.09.200Хр. Ткачук Володимиру Івановичу. 550 грн. відповідно наказу директора підприємства №321-03 від 12.09.200Хр. 16.09.200Хр. оприбутковано в касу підприємства від касира торгового залу магазину Лисенко Н.К. виручку від реалізації товарів в сумі 12300 грн. Одержано в касу від Коваленко Л.П. у рахунок погашення раніше виданої позики 200 грн. Кошти з каси підприємства здано через інкасатора в сумі 12900 грн. для зарахування на поточний рахунок Завдання 2.5. Завдання по задачам 2.4-2.6 по обліку безготівкових розрахунків: Завдання: визначити кореспонденцію рахунків і заповнити журнал господарських операцій по безготівковим розрахункам; заповнити первинні документи; скласти відомість і журнал-ордер по рахунку “Поточний рахунок” (можна в комбінованому варіанті: відомість з журналом-ордером); визначити залишок коштів на рахунку підприємства 6.06.200Хр. підприємство ВАТ “Промінь” здійснило безготівкові розрахунки, які підтверджені випискою банку з поточного рахунку. Рахунок 26000092403201, МФО 320250. Вхідний залишок на початок дня – 25448 грн. Перераховано платіжним дорученням №86 від 5.06.200Хр. постачальнику ТОВ “Либідь” передплату по рахунку № 3287 від 3.06.200Хр. за товари в сумі 4800грн., в т.ч.ПДВ 800грн Отримано на рахунок оплата від замовника “Квант” за надані інформаційні послуги в сумі 2400грн, в т.ч. ПДВ 400грн. Перераховано на рахунок дочірнього підприємства “Омега” внесок до статутного фонду в сумі 5000грн. (платіжне доручення 87 від 5.06.200Хр.) Перераховано ЗАТ “Ардо” суму штрафу в задоволення їх претензії по недотриманню умов угоди – 1320 грн. (платіжне доручення 88 від 6.06.2000Хр.) Отримано аванс від замовника ТОВ “Комета” відповідно угоди по виконанню робіт в сумі 4000грн, в.т.ч.ПДВ Перераховано до бюджету суму ПДВ – 3500грн. та суму пені – 260грн. (відповідно платіжні доручення № 88 і №90 від 6.06.2000Хр.) Завдання 4.2. Завдання: Визначити первинні документи, кореспонденцію рахунків і необхідні суми по наведеним операціям з руху фінансових інвестицій та отриманим доходам по ним. ТОВ “Ардо” 3 січня ц.р. придбало облігації за 2400грн. Їх номінальна вартість 3000грн. Фіксована ставка відсотка по облігаціям 3%річних з його виплатою в кінці року щорічно 30 грудня на поточний рахунок товариства. Строк погашення облігацій - 2 роки Розрахувати амортизаційну вартість облігацій та доходи по ним за період володіння облігаціями. Завдання 6.2 Визначити вартість основних засобів на підприємстві після проведення переоцінки та проведення інвентаризації їх в кінці року. Вказати кореспонденцію рахунків по операціям переоцінки, нарахувати амортизацію та визначити залишкову вартість основних засобів виходячи з наступних даних : Первісна вартість комп’ютера – 4000грн., нарахований знос 1500грн. справедлива вартість - 3000 грн.,. Первісна вартість принтера - 1500грн., нарахований знос 300грн., справедлива вартість - 1000грн Нарахувати амортизацію комп‘ютера за перший квартал наступного року методом, передбаченим податковим законодавством. Строк експлуатації основних засобів - 5 років і ліквідаційна вартість відповідно комп‘ютера – 300грн., принтера - 100грн. Завдання 6.5 Відобразити в бухгалтерському обліку операцію з продажу будівлі по вартості 30000грн., в т.ч. ПДВ. Первинна вартість, за якою будівля обліковується у підприємства на рахунку 103 ”Будівлі та споруди”, - 24000 грн., сума нарахованого зносу на дату продажу – 1500 грн. Завдання 10.2. Визначити кореспонденцію рахунків обліку процесу виробництва та розрахувати собівартість виготовленої продукції чи наданих послуг підприємством, оприбуткувати готову продукцію на склад. Вказати необхідні первинні документи для відображення операцій, вказаних в нижче наведених завданнях . В ВАТ “Киянка” передано зі складу на виробництво сировину і матеріали: бригаді робітників для пошиття пальто на суму 10000грн, бригаді робітників для пошиття костюмів – 9000грн. Нарахована заробітна плата робітникам бригади по пошиттю пальто - 5000грн, робітникам бригади по пошиттю костюмів - 4500грн, управлінському та обслуговуючому персоналу цеху – 900грн. Нараховано внески до пенсійного фонду і фондів соціального страхування відповідно діючим ставкам. Загальновиробничі витрати цеху (електроенергія, опалення, освітлення, зв‘язок та ін) склали за місяць 300грн. (сума вже без ПДВ) Амортизація основних засобів цеху нарахована в сумі 1700грн. та віднесена до загальновиробничих витрат цеху. Виявлено брак при пошитті костюмів на суму 100грн., брак виправний. Його було ліквідовано з додатковим використанням матеріалів на суму 25грн. Загальновиробничі витрати розподілені та списані на собівартість пальто і костюмів пропорційно заробітній платі робітників бригад, зайнятих їх виготовленням (собівартість пальто та костюмів визначити окремо). Готова продукція здана на склад і незавершеного виробництва в цеху по цим замовленням не залишилось.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову