0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

організація обліку (ID:54634)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 10
Рік виконання: 2013
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
Завдання 9 - описати послідовність дій головного бухгалтера і касира; - визначити етапи одержання в банку й оприбуткування коштів; - оформити необхідні первинні документи для відображення нарахування і виплати заробітної плати; - відобразити операції на рахунках бухгалтерського обліку. - скласти оперограми чеку та розрахунково –платіжної відомості. Дані для виконання: Відповідно до наказу директора підприємства головний бухгалтер отримав 02.10.10 кошти в банку для виплати заробітної плати за вересень 2010 р. Касир 03.10.10 виплатив заробітну плату наступним працівникам підприємства: Литвинов С.Б. - 1220,00 грн., Русакова Ю.О. - 980,00 грн., Ахметова А.А. - 350,00 грн., Іванова С.Г. - 650,00 грн., Михайличенко Ю.Р. - 800,00 грн. Завдання 9 - визначити порядок проведення інвентаризації, указати документи, які необхідно скласти до і під час проведення інвентаризації; - визначити розмір збитку, що підлягає відшкодуванню матеріально відповідальною особою; - відобразити операції на рахунках бухгалтерського обліку; - оформити необхідні первинні документи; - визначити фінансовий результат. Дані для виконання. У процесі проведення інвентаризації за станом на 31.12.2009 р. на підприємстві виявили нестачу бланків товарно-транспортних накладних у кількості 250 шт. Первісна вартість одного бланка - 0,55 грн.; Винним у нестачі визнали матеріально відповідальну особу, що добровільно погодилася погасити заподіяний підприємству збиток, вносячи кошти в касу підприємства. Завдання 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15: - скласти журнал реєстрації господарських операцій; - скласти ліквідаційний баланс після продажу майна і погашення боргів перед кредиторами за рахунок засобів на поточному рахунку підприємства. Дані для виконання. Власником прийняте рішення про ліквідацію підприємства. Баланс на дату прийняття рішення Завдання 9 Скласти посадову інструкцію для працівника структурного підрозділу бухгалтерії із розрахунків з постачальниками. Завдання 9 тести
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову