0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Аудиторія інтернет ЗМІ (ID:25312)

Тип роботи: дипломна
Сторінок: 86
Рік виконання: 2010
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП РОЗДІЛ І Роль аудиторії у розвитку інтернет-журналістики 1.1. Вивчення аудиторії. Її місце в сучасній журналістиці 1.2. Інтернет-журналістика: етапи розвитку, специфіка, особливості функціонування 1.2.2 Вплив сучасних технологій на розвиток інтернет-журналістики 1.3. Особливості аудиторії електронних видань Висновки до розділу РОЗДІЛ IІ Особливості сприйняття журналістських матеріалів в Інтернет-ЗМІ 2.1.Опитування читацької аудиторії електронних видань: „Особливості сприйняття журналістських матеріалів в Інтернет ЗМІ 2.2. Результати опитування громадської думки: „Особливості сприйняття журналістських матеріалів в Інтернет ЗМІ Висновки до розділу РОЗДІЛ ІІІ. Штучні засоби підвищення інтересу аудиторії до електронних видань 3.1. Вплив дизайну на читача 3.2. Особливості використання заголовків в інтернет-ЗМІ 3.3. Специфіка творення інформації для мережевих видань на основі інтересів споживача 3.4. Пошукові сайти, гіперпосилання і їх вклад у розвиток інтернет-журналістики Висновки до розділу ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову