0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Аналіз експортно-імпортних операцій, що здійснюються в морських портах на прикладі Херсонського морського торговельного порту (ID:206793)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Логістика
Сторінок: 103
Рік виконання: 2014
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП............................................................................................................... 1. УКРАЇНА – МОРСЬКА ДЕРЖАВА........................................................... 2. ХЕРСОНСЬКА МИТНИЦЯ........................................................................ 2.1 Митний пост «Каховка» Херсонської митниці Міндоходів……... 2.2 Митний пост «Скадовськ» Херсонської митниці Міндоходів…... 2.3 Митний пост «Херсон-центральний» Херсонської митниці Міндоходів…………………………………………………………………… 2.4 Митний пост «Херсон-порт» Херсонської митниці Міндоходів... 3 ПОРЯДОК НАРАХУВАННЯ МИТНИХ ПЛАТЕЖІВ.............................. 4 МОДЕЛЮВАННЯ ПРОЦЕСУ ТРАНСПОРТУВАННЯ НАФТИ............ 4.1. Способи транспортування нафти…………………………………. 4.2. Гідравлічний розрахунок нафтопроводів і нафто-продуктопроводів…………………………………………..………………... 4.3. Методи збільшення пропускної здатності нафтопроводів і нафтопродуктопроводів……………………………………………………... 4.4. Технологічний розрахунок магістрального нафтопроводу……... 4.5. Сумісна характеристика насосної станції та трубопроводу…….. 4.6. Розрахунок вартості доставки нафти з країни К в Україну морським транспортом……………………………………………………… 4.7. Варіант доставки трубопроводом та морем……………………… 4.8. Доставка нафти на НПЗ України………………………………….. 5. ПРОГНОЗУВАННЯ НА ОСНОВІ ТРЕНД-СЕЗОННИХ МОДЕЛЕЙ..... 5.1 Поняття тренд-сезонних моделей..................................................... 5.2 Прогнозування на основі тренд-сезонної моделі............................ 5.3 Прогнозування обсягів перевезених нафтопродуктів..................... 6 ПОРЯДОК МИТНОГО КОНТРОЛЮ ТА ТРАНСПОРТУВАННЯ НАФТИ, ЩО ПЕРЕМІЩУЄТЬСЯ ЧЕРЕЗ МИТНИЙ КОРДОН УКРАЇНИ ТРУБОПРОВІДНИМ ТРАНСПОРТОМ...................................... 7 ТЕХНІКА БЕЗПЕКИ ПІД ЧАС РОБОТИ З НЕБЕЗПЕЧНИМИ ВАНТАЖАМИ................................................................................................. 7.1 Забезпечення технічної та екологічної безпеки в процесі транспортування нафти……………………………………………………... 7.2. Аварійні виливи нафти: засоби локалізації і методи ліквідації.... 7.3. Небезпечні вантажі на водному транспорті……………………… ВИСНОВКИ...................................................................................................... СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ........................................................
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Морський транспорт забезпечує перевезення 4/5 обсягу всього вантажу. У міжнародних морських перевезеннях участь беруть не тільки морські держави, але й "сухопутні", які намагаються мати свій флот. Серед країн, де морські перевезення становлять суттєву статтю доходу, є, зокрема, Греція, Норвегія, Японія. Україна також прагне стати такою державою. Сьогодні в Україні перевезенням наливних та сухих вантажів великої номенклатури, а також пасажирів займаються сім державних, орендних і акціонерних компаній. Вісімнадцять морських портів України забезпечують перевалку сухих та наливних вантажів, обслуговування пасажирів, здійснення інших операцій. Митні формальності є однією зі складових усіх експортно-імпортних операцій та залежать від багатьох факторів, тому в своїй роботі мною було розглянуто та проаналізовано основні процедури, що здійснюються з переміщуваними через митний кордон товарами. Враховуючи все вищенаведене, актуальність моєї теми «Аналіз експортно-імпортних операцій, що здійснюються в морських портах на прикладі Херсонського морського торговельного порту» не викликає сумнівів. Метою дипломного проекту є розгляд операцій, що здійснюються з товарами, які перетинають митний кордон, моделювання процесу транспортування нафти як основного бюджетоутворюючого товару митного поста «Херсон-порт» Херсонської митниці Міндоходів, а також складання прогнозу кількості оформлених нафтопродуктів даним митним постом. Для досягнення поставленої задачі було розроблено математичну модель Фур’є для дослідження функції зміни кількості оформлених нафтопродуктів, складено прогноз на травень-серпень 2014 року. Об’єктом дослідження є операції, що здійснюються з товарами, які перетинають митний кордон, предметом - операції, що здійснюються при перетині митного кордону нафтопродуктів через митний пост «Херсон-порт» Херсонської митниці. В роботі було використано такі методи наукових досліджень, як вивчення літератури, яка стосується методів математичного моделювання, аналіз, синтез та узагальнення. ВИСНОВКИ Отже, в результаті виконання дипломної роботи ми отримали такі результати: 1. Перший та другий розділи присвячено ознайомленню з морським портом Херсон та Херсонською митницею, в зоні діяльності якої він розташований. Зокрема, наявна інформація щодо основного спектру товарів та вантажів, які проходять митне оформлення на Херсонській митниці, їх кількісне співвідношення у вигляді статистичної інформації. 2. В третьому розділі представлена інформація щодо основних засад митного оформлення товарів з урахуванням усіх митних правил, чинних сьогодні в Україні. Зокрема, представлено деталізований перелік необхідних для митного оформлення документів та усіх передбачених митним законодавством податків та зборів, які можуть стягуватись під час перетину товарами митного кордону України. 3. В розрахунковому розділі мною було розраховано два варіанти поставки нафти в Україну: морським транспортом та сполученням морського та трубопровідного транспорту. В результаті, можна зробити висновок, що найбільш оптимальним варіантом доставки є комбінація морського та трубопровідного транспорту. Окрім того, було проведено технологічний розрахунок магістрального нафтопроводу. Що стосується прогнозування, то ми спробували визначити приблизні обсяги оформлених нафтопродуктів при їх імпорті через митний пост «Херсон-порт». Побудовано математичну модель та проведено розрахунки для визначення прогнозних значень кількості оформлених вантажів за зібраними статистичними даними. Для прогнозування було обрано поліноміальну модель третього порядку, на основі якої було побудовано та перевірено на адекватність модель Фур’є. За допомогою даної моделі був складений точковий прогноз кількості оформлених основних бюджетоутворюючих товарів на травень-серпень 2014 року. 4. Наступний розділ дипломної роботи було присвячено питанням митного контролю та оформлення нафти, яка імпортується в Україну за допомогою трубопровідного транспорту. Основним джерелом інформації в цьому випадку був Порядок митного контролю та митного оформлення нафти, що переміщується через митний кордон України трубопровідним транспортом, затверджений Наказом ДМСУ №512 від 17.08.98 р., який ще й досі використовують українські митники під час виконання своїх обов’язків. 5. В сьомому розділі було проведено дослідження питань, пов’язаних з технікою безпеки під час транспортування та роботи з небезпечними вантажами, до числа яких входить нафта.