0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

"ЗОВНІШНЄ СЕРЕДОВИЩЕ ДІЯЛЬНОСТІ УДППЗ "Укрпошта" (ID:149254)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 41
Рік виконання: 2015
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1 Зовнішнє середовище: поняття, сутність, складові 5 1.2 Методичні підходи до аналізу зовнішнього середовища 12 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ СТАНУ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА 21 2.1 Загальна характеристика Київської міській дирекції УДППЗ "Укрпошта" 21 2.2 Аналіз зовнішнього середовища Київської міській дирекції УДППЗ "Укрпошта" 25 2.3 Пропозиції щодо врахування впливу змінних умов зовнішнього середовища на функціонування Київської міської дирекції УДППЗ "Укрпошта" 32 ВИСНОВКИ 37 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 39
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Підприємство поштового зв’язку, як і будь-який ринковий суб’єкт знаходиться і функціонує в середовищі. Кожна дія підприємства можлива у випадку, якщо середовище допускає його здійснення. Для визначення напряму розвитку підприємства поштового зв’язку і прийняття управлінських рішень різного характеру необхідно проаналізувати стан, проблеми і можливості середовища функціонування. Одним з факторів, що впливає на стабільність бізнесу, є рівень інформаційної і організаційної готовності підприємства до будь-яких змін. Розвиток і використання нових інформаційно-комунікаційних технологій в усіх сферах бізнесу на початку ХХІ століття стає найвагомішим важелем підприємницької діяльності. Розширення можливостей отримання інформації і ефективне її використання визначає у подальшому рівень конкурентоспроможності підприємства. Відтак, виникає необхідність розв'язання складного завдання – створення нової моделі підприємницької діяльності для виявлення "точок і методів дій", які забезпечать нормальну адаптацію і ефективне функціонування підприємства поштового зв’язку в умовах сучасного ринку [1, 2]. Практично усі керівники підприємств мають певне уявлення про зовнішнє середовище, менеджери готові проводити його аналіз і, як правило, проводять. Проте процедури збору, аналізу і передачі інформації про це середовище здійснюються у більшості випадків нецілеспрямовано, спонтанно і випадково, тому наявна інформація не дає цілісного уявлення про зовнішнє середовище і його вплив на результати діяльності підприємства. Практично ні одне з вітчизняних підприємств поштового зв’язку не проводять досліджень, використовуючи наукові підходи. У сучасній літературі розглядаються різні підходи і методи вивчення зовнішнього оточення підприємства [3-6]. На жаль, не всі з них придатні до застосування на практиці в силу незрозумілості і витратоємності. Проте освітній рівень сучасних керівників досить високий, і кожен з них може створити для свого підприємства адаптований і організаційно прийнятний алгоритм вивчення зовнішнього середовища за визначеними пріоритетними напрямами. Для цього потрібне системне уявлення про оточення підприємства, його суб'єкти і фактори, що характеризують вплив цих суб'єктів на діяльність підприємства. Об'єктом дослідження є зовнішнє середовище Київської міській дирекції УДППЗ "Укрпошта" Предметом дослідження є вплив факторів зовнішнього середовища на діяльність Київської міській дирекції УДППЗ "Укрпошта" Метою дослідження є систематизація факторів і суб'єктів зовнішнього середовища підприємства поштового зв’язку з метою подальшого аналізу як інструмента визначення стратегічних і тактичних цілей ефективного функціонування його на ринку. Досягнення поставленої мети обумовило необхідність вирішення таких завдань, як: - вивчити сутність та складові зовнішнього середовища підприємства; - дослідити методи аналізу зовнішнього середовища; - провести аналіз зовнішнього середовища Київської міській дирекції УДППЗ "Укрпошта"; - розробити рекомендації щодо мінімізації негативного впливу зовнішнього середовища на діяльність підприємства.