0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Аналіз факторів, що впливають на результати якості роботи на підприємствах ЗРГ (ID:99845)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 37
Рік виконання: 2015
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
Вступ. 1. Теоретичні основи факторів, що впливають на якість обслуговування в підприємствах ЗРГ. 1.1. Поняття та суть якості обслуговування в ЗРГ. 1.2. Методи оцінки якості обслуговування в ЗРГ. 2. Аналіз обслуговування споживачів у кафе «Театральному». 2.1. Характеристика діяльності кафе «Театральне». 2.2. Вивчення впливу професійності персоналу на діяльність кафе «Театральне». 2.3. Дослідження зовнішніх та внутрішніх факторів які формують якість обслуговування в кафе «Театральному». 3. Шляхи підвищення якості ресторанних послуг у кафе «Театральному». 3.1. Високий рівень оснащення МТБ та професіоналізму персоналу – основний елемент успіху кафе «Театральне» Висновки. Список використаної літератури. Додатки.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову