0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В НАУЦІ ТА ОСВІТІ (ID:173460)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 44
Рік виконання: 2016
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
ВСТУП.........................................................................................................................3 РОЗДІЛ 1. СУТНІСТЬ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В НАУЦІ ТА ОСВІТІ ……….………………………………………………………………….…..8 РОЗДІЛ 2. НОВАЦІЇ ІНФОРМАЦІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ГАЛУЗІ У СФЕРІ ОСВІТИ ТА НАУКИ...............................................................................................19 РОЗДІЛ 3. СВІТОВИЙ ДОСВІД ТА МІЖНАРОДНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В НАУЦІ ТА ОСВІТІ……………………………………………...………………………………26 ВИСНОВКИ..............................................................................................................38 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ.............................................................41
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Досягнення у сфері комп’ютерних технологій та телекомунікацій, масова комп’ютеризація та розвиток ефективних інформаційних технологій привели на порозі третього тисячоліття до якісної зміни інформаційної складової розвитку сфер осіти та науки. Актуальність данної теми полягає саме в тому, що на сьогодні одним із пріоритетних напрямків інформатизації суспільства стає процес інформатизації освіти та науки, який передбачає використання можливостей нових інформаційних технологій, методів та засобів інформатики для реалізації ідей розвиваючого навчання, інтенсифікації усіх рівнів навчально-виховного процесу, підвищенню його ефективності і якості, підготовку студентів до комфортного (як в психологічному, так і в практичному відношенні) життя в умовах інформатизації суспільства. Стрімкий стрибок, у розвитку персональних комп’ютерів, як технічних (мультимедійних) засобів навчання, за останні роки зробив їх доступними для використання в навчальних закладах. Тому впровадження комп’ютерних технологій в начальний процес можна охарактеризувати як логічний і необхідний крок у розвитку сучасного інформаційного світу в цілому. Проблему впровадження інноваційних технологій та причини потреби таких змін розкрив у своїй праці М.А. Чешков . Д. Є. Швець вивчав інформатизацію вищої освіти через призму соціокультурних явищ, визначив наскільки наше суспільство готове до значного інформаційного розвитку у даних сферах . Проблеми та перспективи розвитку дистанційного навчання вивчали: В.М. Кухаренко, О.В. Рибалко, Н.Г. Сиротенко, які у своїй спільній науковій роботі дослідили переваги та недоліки застосування дистанційного навчання . Роль інформаційних технологій у підготовці викладачів та педагогів досліджував Т.І. Коваль, у своїй праці він розробив певні методичні рекомендації та розкрив основні проблеми які існують на сьогодні з приводу інформатизації педагогічної діяльності . І.Б. Шиян, зарубіжний науковець досліджував стан інформаційних технологій російськох освіти у порівнянні з міжнародним досвідом . Процес інформатизації системи освіти, який почався ще в 50-х роках минулого століття, продовжується до нашого часу, поступово нарощуючи методичну і дидактичну основи під сучасні інформаційні технології. Окремі науковці по різному класифікують етапи розвитку інформаційних технологій у науці і освіті, проте, я вважаю, найбільш чіткою класифікацію А.І. Федорова, який виділяє три основних етапи інформатизації освітніх процесів. Перший етап – електронізація (кінець 50-х – початок 70-х) – можна умовно розділити на два періоди. В перший період ( кінець-50-х - початок 60-х років двадцятого сторіччя) відбувалося активне впровадження електронних засобів та обчислювальної техніки в процес підготовки студентів технічних спеціальностей. На протязі другого періоду ( кінець 60-х - початок 70-х років) відбувалося навчання студентів гуманітарних спеціальностей основам програмування та елементам математичного моделювання на ЕОМ. Другий етап – комп’ютеризація (середина 70-х - кінець 90-х) – характеризується появою більш потужних комп’ютерів з можливістю діалогової взаємодії людини з комп’ютером. Як наслідок, це призвело до використання комп’ютера в якості потужного засобу навчання (автоматизовані системи навчання, контроля знань і управління учбовим процесом). Третій етап – інформатизація (наш час) – відрізняється використанням потужних персональних комп’ютерів, інформаційних технологій, а також переосмисленням самого процесу інформатизації та його соціальних наслідків. Сучасний етап інформатизації вищої школи сприяв виникненню такої стратегічної цілі, як глобальна раціоналізація інтелектуальної діяльності за рахунок використання інформаційних технологій, радикальне підвищення ефективності і якості підготовки спеціалістів. Досягнення цієї мети залежить від масової комп’ютерної грамотності і сформованості інформаційної культури, тобто вміння використовувати засоби інформаційих технологій від телефона, комп’ютера та комп’ютерних мереж до користування найбільш розповсюдженими програмними продуктами, знання особливостей потоків інформації в своїй сфері діяльності, вміння виявляти її та ефективно використовувати. Інформатизація освіти - це без перебільшення справжня революція в освіті, оскільки функціонування освітньої галузі спрямовано не просто на формування носія знань, а насамперед, творчої особистості, яка вміє застосовувати набуті знання і вміння, працювати з інформаційними ресурсами для подальшої успішної діяльності у будь-якій сфері суспільного життя, власне - для інноваційного розвитку суспільства. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій докорінно змінює роль і місце педагога та учня в навчальному процесі, сприяє реалізації індивідуального підходу в навчанні - того, чого ще так бракує. Глобальне розширення інформаційного потенціалу призвело до реорганізації освіти й забезпечення нового рівня якості підготовки спеціалістів та формування гнучкої системи підготовки робочих кадрів із швидкою орієнтацією до змінних умов професійної діяльності . Інформатизація навчального процесу у вищому навчальному закладі сприяє прискореному процесу адаптації студента як майбутнього фахівця до його професійної діяльності, підвищує якість його підготовки, надає можливість студенту, фахівцю більш вільно орієнтуватися у сучасному житті в цілому та у сфері професійної діяльності, зокрема. Широке впровадження сучасних інформаційних технологій в навчальний процес вищого навчального закладу допомагає розкриттю, збереженню і розвитку індивідуальних здібностей студента, формуванню пізнавальних здібностей, прагненню до самовдосконалення; забезпеченню комплексності вивчення явищ дійсності, нерозривності взаємозв’язку між природознавством, технікою, гуманітарними науками та мистецтвом; динамічному, постійному оновленню змісту, форм і методів процесу навчання й виховання . Розвиток методів і організаційних форм навчання обумовлено можливостями сучасних інформаційних технологій як потужного інструменту відкриваючого кожній особистості доступ до практично необмеженого об’єму інформації і її аналітичного опрацювання, що забезпечить «безпосереднє включення» в інформаційні потоки суспільства за допомогою мережевих технологій. Сучасні інформаційні технології – це перш за все мультимедійні технології, завдяки чому вони становлять собою універсальний засіб пізнавально-дослідницької діяльності . Сучасна наука зосереджує увагу на теоретичній розробці концепції й структурно-організаційних моделей комп’ютеризації освіти, тому що на даний момент, через відсутність стабільних позицій у цьому питанні, реальна комп’ютеризація навчального процесу на місцях фактично відсутня. З огляду на прагнення України стати членом ЄС необхідність розуміння політичного змісту освітньої інтеграції на теренах об‘єднаної Європи робить зазначену проблему надзвичайно актуальною. Те, що Україна приєдналася до Болонського процесу, посилює позиції правлячого класу насамперед щодо зміни базового критерію професійної освіти та інформатизацію науки та освіти. Проте на сьогодні, продовжується робота щодо реалізації державних програм, спрямованих на: інформатизацію та комп’ютеризацію загальноосвітніх, професійно-технічних та вищих навчальних закладів, упровадження інформаційних та комунікаційних технологій в освіті і науці; забезпечення загальноосвітніх, професійно-технічних і вищих навчальних закладів сучасними технічними засобами навчання з природничо-математичних і технологічних дисциплін; державних цільових програм роботи з обдарованою молоддю тощо. Здійснені серйозні кроки щодо реалізації розвитку освіти, реформування її згідно з потребами громадян і держави, підвищення її якості, доступності та конкурентоспроможності. Мета дослідження полягає у розкритті сутності особливостей та перспектив міжнародних тенденцій розвитку інформаційних технологій у науці та освіті. Досягнення поставленої мети передбачає вирішення таких ключових завдань: 1. Розкрити поняття та сутність інформаційних технологій у науці та освіті; 2. Встановити стан розвитку та ефективність використання сучасних інформаційних технологій у науці та освіті; 3. Визначити основні інформаційні новації у даній галузі; 4. Дослідити світовий досвід та міжнародні тенденції розвитку інформаційних технологій у науці та освіті. Об’єкт дослідження - інормаційні технології. Предмет дослідження - розвиток інформаційних технологій у сфері науки та освіти відповідно до сучасних міжнародних тенденцій. Структура роботи. Дана робота складається зі вступу, трьох розділів висновку та списку використаних джерел. Загальний обсяг роботи - 45 сторінок.
Інші роботи з даної категорії: