0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

PR-коммунікації в маркетингу на прикладі меблевого магазину (ID:220754)

Тип роботи: бакалаврська
Сторінок: 58
Рік виконання: 2015
Вартість: 700
Купити цю роботу
Зміст
Зміст Вступ 1. Теоретичні основи PR-комунікацій в середовищі Інтернет 1.1 Зміст і призначення PR-комунікації в комплексі маркетингу 1.2 Види і функції PR-комунікацій 1.3 Принципи функціонування PR-комунікацій в мережі Інтернет 2. Характеристика магазину по виробництву меблів за індивідуальним замовленням "ВіЯр" 2.1 Загальна характеристика і методи просування web-сайту магазину по виробництву меблів за індивідуальним замовленням "Віяр" для залучення цільової аудиторії. Основні етапи побудови ефективного сайту для просування послуг у сфері Інтернет 2.2 Комунікативна політика магазину по виробництву меблів за індивідуальним замовленням "ВіЯр" 2.3 Проект з удосконалення системи комунікацій магазину по виробництву меблів за індивідуальним замовленням "Віяр" Висновок Список літератури Додатки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Завдання дослідження: • розглянути зміст і призначення PR-комунікацій, визначити їх призначення в комплексі маркетингу; • проаналізувати основні види і функції PR-комунікацій; • розглянути принципи функціонування PR-комунікацій в контексті мережі Інтернет; • дати характеристику інтернет-магазину по виробництву меблів за індивідуальним замовленням "ВіЯр" та його методів просування, залучення і утримання цільової аудиторії і виявити основні етапи побудови ефективного інтернет-магазину; • проаналізувати загальну комунікативну політику інтернет-магазину по виробництву меблів за індивідуальним замовленням "ВіЯр"; • розробити проект з удосконалення системи комунікацій інтернет-магазину по виробництву меблів за індивідуальним замовленням "ВіЯр" В якості теоретичної бази дослідження виступають, по-перше, підручники, навчальні посібники та монографії з теорії та практиці реклами.