0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Викладання астрономії у старшій школі засобами інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) (ID:243273)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Астрономія
Сторінок: 99
Рік виконання: 2014
Вартість: 3000
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП…………………………………………………………………….3 РОЗДІЛ І. МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ ІКТ З АСТРОНОМІЇ В СТАРШІЙ ШКОЛІ……………………………………………7 1.1. Сутність та зміст поняття інформаційно-комунікаційних технологій, його висвітлення в науково-дослідній літературі…………………7 1.2. Психолого-педагогічні основи застосування ІКТ з астрономії…..17 1.3. Основні принципи та методи використання ІКТ на уроках астрономії в старшій школі………………………………………………...……29 РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ ІКТ НА УРОКАХ АСТРОНОМІЇ……………………………………………………………………36 2.1. Методичні особливості створення та використання електронного підручника засобами ІКТ в процесі організації навчально-пізнавальної діяльності…………………………………………………………………………36 2.2. Особливості методики використання ІКТ на уроках астрономії…45 2.3. Ефективність апробації результатів науково-педагогічного дослідження………………………………………………………………………54 РОЗДІЛ ІІІ. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ НА УРОКАХ АСТРОНОМІЇ…………………………………………………….…..61 3.1 Охорона праці під час проведення навчально-виховного процесу з астрономії у загальноосвітніх навчальних закладах……………………….…..61 3.2 Безпека життєдіяльності в надзвичайних ситуаціях………….……68 ВИСНОВКИ………………………………………………………......….70 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………….72 ДОДАТКИ………………………………………………………………..76
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність дослідження. Людство завжди намагалось використовувати всі можливості наявних сучасних технологій для навчан-ня підростаючого покоління. Тому й не дивно, що ство¬рення комп’ютера понад 50 років тому буде записане в історію як подія світового значення. Адже поява комп’ю¬тера, здатного до переробки колосальних обсягів інфо-рмації, наблизила перехід суспільства на якісно новий ступінь розвитку—інформаційне суспільство. Формування інформаційно-технологічного суспі¬льства, докорінні зміни в соціально-економічному, ду¬ховному розвитку держави потребують підготовки вчителя нової генерації. Це зумовлено тим, що вже за¬раз суспільство активно використовує нові інформа¬ційно-комунікаційні технології (ІКТ) в повсякденному житті. Комп’ютери, ноутбуки, кишенькові ком¬п’ютери, мобільні телефони, програвачі вже за¬раз міцно ввійшли в побут. Тому так важливо саме зараз переглянути підходи до навчання молодого по¬коління. Особливу увагу при цьому необхідно приді¬лити тому, що для забезпечення інформаційного обміну між людьми на всіх етапах розвитку суспільства використовувались інформаційні технології [12, с. 17-24].