0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Курсова робота з Аудиту | Варіант 7 (ID:163087)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Аудит
Сторінок: 40
Рік виконання: 2017
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
Задачі до курсової роботи 1. Підприємство придбало комп’ютерну програму вартістю 1800 грн. (в т.ч. ПДВ). Вартість послуг по встановленню програми склала 120 грн. (в т.ч. ПДВ). На придбання програми підприємство взяло короткостроковий кредит у банку строком на 6 місяців в розмірі 1500 грн. під 120 % річних. В обліку підприємства було зроблено такий запис: № Зміст господарської операції Сума, грн. Бух. проводка Дт Кт 1 Отримано короткостроковий кредит у банку 1500 311 501 2 Нараховано відсотки по отриманому кредиту 800 94 501 3 Отримано комп’ютерну програму від постачальника 1500 12 631 4 Відображено суму ПДВ 250 641 631 5 Відображено витрати на встановлення програми 100 12 631 6 Відображено суму ПДВ 20 641 631 7 Перераховано кошти постачальнику за програму та за її встановлення 1870 631 311 2. Підприємство нарахувало заробітну плату своїм працівникам за березень 2016 р. у розмірі 10000 грн. зі строком її виплати 4.04.2016 р. 28.03.2016 р. керівництвом підприємства було прийнято рішення про виплату заробітної плати матеріалами, раніше придбаними для власних виробничих потреб. Закупівельна вартість таких матеріалів склала 7000 грн. без ПДВ. Ціна матеріалів, за якою зараховується заборгованість із заробітної плати, склала 8000 грн. Звичайна ціна на них 8000 грн. № Зміст господарської операції Сума, грн. Бух. проводка Дт Кт 1. Нарахування заробітної плати за вересень 10000 92 661 2. Відображено суму нарахувань до ЄСВ 3700 92 651 3. Утримання податку з доходів фізичних осіб 1850 661 641 4. Списання вартості товарів 7000 901 201 3. В обліку підприємства виправлення браку було зроблено наступними записами: № Зміст господарської операції Сума, грн. Бух. проводка Дт Кт 1. Виявлено виправний брак виробництва 2000 24 23 2. Нараховано зарплату працівникам, зайнятим виправленням браку 450 23 661 3. Відображено суму нарахувань до ЄСВ 144 23 651 4. Списано вартість матеріалів на виправлення браку 250 24 201 5. Утримано з винної особи на відшкодування збитків від браку 500 661 24 6. Віднесено суму виправленого браку на витрати виробництва 2000 23 24 4. На 1.01.2016 р. на складі знаходилось в залишку готової продукції (ГП) 55 одиниць, виробнича собівартість яких 80 грн. за одиницю. 5.01.2016 р. на склад надійшло 100 одиниць ГП, виробнича собівартість яких 90грн. за одиницю. 11.01.2016 р. підприємство відвантажило покупцеві 115 одиниць ГП. Дохід від реалізації склав 18000 грн. (з ПДВ). Відобразити на рахунках бухгалтерського обліку операції підприємства з реалізації ГП та визначити собівартість реалізованої ГП за методом FIFO. № Зміст господарської операції Сума, грн. Бух. проводка Дт Кт 1 Відображено у складі доходу виручку від реалізації ГП 15000 631 701 2 Нараховано податкове зобов’язання з ПДВ 3000 641 701 3 Списано виробничу собівартість реалізованої ГП 10000 901 26 4 Визначено фінансовий результат від операції реалізації ГП 18000 701 791 10000 791 901 5 Надійшла на розрахунковий рахунок оплата від покупця 15000 311 631 5. Підприємством здано до банку одержану від замовників готівкою виручку від реалізації послуг: Дата Сума, грн. 2.02.2016 р. 11000 5.02.2016 р. 40000 9.02.2016 р. 5000 10.02.2016 р. 2000 11.02.2016 р. 3500 15.02.2016 р. 14000 16.02.2016 р. 12600 6. Первісна вартість обладнання становить 10 тис. грн. очікуваний строк служби – 5 років. Плановий випуск продукції – 50 тис. одиниць. Ліквідаційна вартість обладнання у вигляді матеріалів – 1000 грн. Обраний метод амортизації на ТОВ “Кварц” - виробничий. Квартальна сума амортизації для даного обладнання визначена 380 грн., якщо фактичний обсяг виробництва становить 2 тис. одиниць продукції. 7. Оприбутковано 2 пачки паперу канцелярського, що був придбаний підзвітною особою Кравченко О.М. вартість однієї пачки паперу без ПДВ – 8,40 грн. в бухобліку дані операції було відображено: Дт Кт Сума, грн. 22 372 14 641 372 2,80 8. При утворенні підприємства в загальній сумі статутного капіталу - 30000 грн., один із засновників зробив внесок в статутний капітал виробничу лінію справедлива вартість якої становить 11000 грн., витрати на доставку та монтаж склали 1200 грн. (в т.ч. ПДВ). В обліку були зроблені наступні проводки: Дт Кт Сума, грн. 46 40 30000 10 46 11000 152 685 1000 64 685 200 10 152 1000 Зміст курсової роботи Лист-пропозиція про проведення аудиту……………………..……. 2 Лист-зобов’язання про згоду на проведення аудиту…………..…... 3 Договір про проведення аудиту…………..…………………………. 5 Загальний план аудиту ………………………….…………………... 13 Програма аудиту…….……………………………………………….. 14 Звіт аудитора …………………………………………………………. 17 Аудиторський висновок …………………………………………….. 28 Список використаної літератури…………………………………..... 36
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Інші роботи з даної категорії: