0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Бюджетний устрій і бюджетна система України (ID:126714)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Бюджетна система
Сторінок: 47
Рік виконання: 2016
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
Вступ 1. Теоретичні основи бюджетного устрою і бюджетної системи держави 2. Види бюджетів в Україні і форми взаємовідносин між ними 3. Оцінка результативності розмежування доходів і видатків між бюджетами різних рівнів 4. Проблеми та суперечності сучасного етапу розвиту бюджетного устрою України Висновки Список використаних джерел Додатки Висновки: В ході написання курсової роботи було досліджено бюджетний устрій та бюджетну систему України. Бюджетний устрій країни визначається закріпленим Конституцією України державним ладом України та її адміністративно-територіальним поділом. Під бюджетним устроєм розуміють організацію і принципи побудови бюджетної системи, її структуру, взаємозв’язок між її окремими ланками. У свою чергу бюджетна система України – сукупність Державного бюджету та місцевих бюджетів – побудована з урахуванням економічних відносин, державного і адміністративно-територіальних устроїв і врегульована нормами права. Правове регламентування бюджету здійснюється у загальних рисах Конституцією України і деталізується у бюджетному законодавстві, зокрема Бюджетним кодексом України та законом України про Державний бюджет на відповідний рік. Встановлено, що бюджетна система країни ґрунтується на десяти принципах, які закріплені Бюджетним кодексом України. Розмежування доходів і видатків між окремими автономними бюджетами є важливим елементом бюджетного устрою країни. При розподілі видатків можуть застосовуватися два підходи: розподіл за територіальною ознакою або розподіл, виходячи з відомчого підпорядкування. Розподіл доходів між бюджетами є похідним від розподілу видатків між ними і має забезпечити надійність та стабільність дохідної бази бюджетів усіх рівнів. Розмежування доходів може проводитися двома основними методами: 1) закріплення за кожним бюджетом певних доходів, що можливо в умовах автономності кожного бюджету; 2) встановлення системи бюджетного регулювання. Загальні принципи розмежування доходів визначені Бюджетним кодексом України, а фактичний їх склад затверджується при прийнятті Закону «Про державний бюджет на поточний рік». За формами руху коштів можливі такі відносини між бюджетами: бюджетне субсидіювання, вилучення коштів, взаємні розрахунки бюджетів, бюджетні позички. Видами бюджетного субсидіювання є: бюджетні субсидії, бюджетні субвенції, бюджетні дотації. Згідно зі ст. 96 Бюджетного кодексу в Україні встановлені відносини між бюджетами у формі міжбюджетних трансфертів. Основною формою міжбюджетних трансфертів є дотація вирівнювання та зворотне їй вилучення коштів. Проведений аналіз динаміки трансфертних перерахувань у сфері міжбюджетних відносин дозволяє стверджувати, що протягом 2011 – 2013 років спостерігається зростання дотаційного навантаження на Державний бюджет, що супроводжується скороченням його трансфертних надходжень з боку місцевих бюджетів – «донорів». Якщо у 2011 році з місцевих бюджетів до державного бюджету було передано 25071,2 млн. грн., то у 2013 році лише 15891,5 млн. грн. Серед місцевих бюджетів, які мають міжбюджетні відносини з державним бюджетом, більше 95% є дотаційними. Частка міжбюджетних трансфертів у дохідній частині державного бюджету у 2011 році становила 0,84%, а у 2013 році зменшилась до 0,44%. Головними бюджетами-донорами у 2013 році є місцеві бюджети м. Донецька (280,6 млн. грн.), м. Запоріжжя (200,2 млн. грн.), м. Дніпропетровська (149,9 млн. грн), м. Кременчука (102,8 млн. грн.), м. Борисполя (91,2 млн. грн.), м. Львова (91,1млн.грн). До складу міжбюджетних трансфертів, які надаються з державного бюджету місцевим бюджетам належать додаткові дотації та субвенції. Додаткова дотація з державного бюджету у 2013 році становила 1312123,0 тис. грн., що у 4,3 рази більше ніж у 2011 році. Субвенції з державного бюджету надавалися як із загального, так і зі спеціального фондів. Обсяг субвенції загального фонду державного бюджету у 2013 році становив 53751783,8 тис. грн, що у 19,7 рази більше ніж у 2011 році, та на 1,7% менше ніж у 2012 році. Субвенція спеціального фонду державного бюджету у 2013 році склала 5403106,0 тис. грн, що на 36,0 % менше ніж у 2012 році. У 2011 році субвенція зі спеціального фонду державного бюджету не передбачалася. Крім того, місцевим бюджетам надавалася субвенція з державного бюджету на будівництво, реконструкцію, ремонт та утримання вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах. У 2013 році розмір такої субвенції становив 2390850,0 тис. грн, що на 177600,0 тис. грн більше ніж у 2012 році. Незважаючи на проведення бюджетної реформи, багато проблем функціонування бюджетної системи залишаються нерозв'язаними. Вважаємо, що ключовим напрямом у реформуванні бюджетної системи має стати її модернізація на основі нових принципів побудови та реформа міжбюджетних відносин. Важливими є також питання оптимізації розмежування доходів і видатків між рівнями бюджетної системи, упорядкування бюджетного процесу, підвищення рівня бюджетного менеджменту. Бюджетна система, як один із механізмів держаного регулювання економіки, має забезпечувати відповідність регуляторних заходів внутрішнім і зовнішнім змінам економічного середовища з метою розвитку фінансової системи країни, вирівнювання регіональних дисбалансів і на цій основі підвищення добробуту суспільства. Мета роботи досягнута, поставлені завдання виконано.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову