0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Процес управління інноваційною активністю персоналу ПрАТ «Фуршет». (ID:212685)

Тип роботи: дипломна
Сторінок: 121
Рік виконання: 2015
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ СТИМУЛЮВАННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ АКТИВНОСТІ ПЕРСОНАЛУ ПІДПРИЄМСТВ 7 1.1. Поняття стимулювання, його види та роль для персоналу підприємств 7 1.2. Інноваційна активність персоналу та способи її розвитку на підприємстві 18 1.3. Методологічний підхід до організування інноваційної активності персоналу підприємства 32 Висновки розділу 1 43 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ СТИМУЛЮВАННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ АКТИВНОСТІ ПЕРСОНАЛУ ПрАТ «ФУРШЕТ» 44 2.1. Оцінка інноваційної активності підприємства……………………………44 2.2. Аналіз впливу факторів зовнішнього середовища на інноваційну активність підприємства 48 2.3. Система стимулювання інноваційної активності персоналу підприємства 63 2.4. Оцінка результативності механізму стимулювання інноваційної активності персоналу підприємства 74 Висновки до розділу 2 79 РОЗДІЛ 3. ОПТИМІЗАЦІЯ СИСТЕМИ СТИМУЛЮВАННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ АКТИВНОСТІ ПЕРСОНАЛУ ПрАТ «ФУРШЕТ» 81 3.1. Шляхи подолання недоліків у процесі стимулювання інноваційної активності персоналу підприємства 81 3.2. Обґрунтування системи стимулювання інноваційної активності персоналу підприємства 86 3.3. Програма розвитку інноваційної активності персоналу підприємства 95 Висновки до розділу 3 107 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 109 ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 112 ДОДАТКИ 122
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Підприємства можуть витрачати безліч коштів на впровадження новітніх технологій, проведення ґрунтовних ринкових досліджень, але якщо їхні зусилля не будуть підкріплені розумінням кожного працівника його ролі у цьому інноваційному процесі, очікуваної ефективності не буде досягнуто. Те, наскільки швидко впроваджуються та ефективно використовуються інновації, великою мірою залежить від персоналу підприємства, від його готовності та здатності реалізувати інноваційні заходи. Тобто перехід підприємства на інноваційний шлях розвитку можливий насамперед після підвищення інноваційності його персоналу. На відміну від традиційних підходів управління персоналом керівники сучасних підприємств повинні активізувати інноваційну поведінку персоналу, створювати умови для професійного та творчого розвитку, застосовувати прогресивні підходи до мотивації. Питання мотивації і стимулювання давно привертають увагу зарубіжних і вітчизняних дослідників. В якості основи теорії мотивації лежать психологічні дослідження, серед яких можна виділити роботи А.Н. Леонтьєва, С.Л. Рубінштейна, Л.І. Божовича, Г.В. Оллпорта, К. Левіна, Дж. Аткінсона, X. Хекхаузена та ін. Вагомий вклад в розвиток теорій мотивації внесли такі вчені, як А. Маслоу, Альдерфер, Макклелланд, Ф. Герцберг, Скіннер, Адамс, Дж. Локка, Врум, Мак-Грегор, Оучи, М.Х. Мескон, М. Альберт, Ф. Хедоурі, Ян Мейтланд, У. Бреддік, Д.С. Сінк, Н. Енкельман та ін. Дослідження проблем формування і розвитку персоналу для здійснення інноваційної діяльності відображені у науко¬вих публікаціях таких вітчизняних вчених, як: В. Ф. Андрієнко, Д. П. Богиня, І. В. Багрова, О. А. Грішнова, В. М. Данюк, М. І. Карлін, І. Н. Карпунь, А. М. Колот, Г. Т. Куліков, В. Д. Лагутін, Г. В. Монастирська, О. М. Синікова та ін.. Істотний внесок у вивчення цих питань належить зарубіжним вченим: А. Л. Жукову, А. Маршаллу, Дж. М. Кейнсу, П. Самуельсону, К. Р. Макконнеллу. В їх працях показано, що успіх інноваційного процесу залежить від того, наскільки безпосередні учасники інноваційного процесу зацікавлені у швидкому впровадженні результатів НДДКР у виробництво. З огляду на це, стимулювання інноваційної праці повинно постійно спиратися не лише на матеріальні, а й на нематеріальні (соціально-психологічні) форми стимулювання, орієнтовані на задоволення потреб вищого рівня [36, с. 532]. Учені наголошують, що мотивація персоналу до інноваційної діяльності на підприємстві має свої особливості, і вказують на необхідність розроблення методичних основ для створення відповідного механізму мотивації як інструменту активізації інноваційної поведінки його працівників [56, с. 530]. Проте ця тематика досліджена не надто глибоко та комплексно, оскільки інноваційна діяльність є складним, тривалим, специфічним процесом і потребує від працівників постійного розвитку, нових прогресивних знань, креативності мислення. Метою даної магістерської роботи є дослідження теоретичних та практичних аспектів вдосконалення інноваційної активності персоналу торгівельного підприємства та шляхів її оптимізації. Дослідження процесу стимулювання інноваційної активності персоналу зумовлює постановку таких завдань:  розглянути поняття стимулювання, його види та роль для персоналу підприємств;  розкрити сутність інноваційної активності персоналу та способи її розвитку на підприємстві;  охарактеризувати методологічний підхід до організування інноваційної активності персоналу підприємства;  провести аналіз впливу факторів зовнішнього середовища на інноваційну активність підприємства;  дослідити систему стимулювання інноваційної активності персоналу на підприємстві;  оцінити результативності механізму стимулювання інноваційної активності персоналу підприємства;  визначити шляхи подолання недоліків у процесі стимулювання інноваційної активності персоналу підприємства;  обґрунтувати системи стимулювання інноваційної активності персоналу підприємства;  розробити програму розвитку інноваційної активності персоналу підприємства. Об’єкт дослідження – процес управління інноваційною активністю персоналу ПрАТ «Фуршет». ПрАТ «Фуршет» - перша національна мережа супермаркетів, що налічує 114 магазинів – 104 магазинів у всіх регіонах України, у тому числі 7 супермаркетів-магазинів «Гурман-Фуршет» та 1 гіпермаркет «Народний», а також 10 магазинів у Республіці Молдова. Зазначимо, що сьогодні чиста виручка від реалізації стрімко зменшилась у 2012 р. до 1446 тис. грн.., та збільшилась у 2013 р. до 29951 тис. грн.. Проте незважаючи на зростання чистої виручки від реалізації у 2013 р. діяльність підприємства була збитковою – збиток склав 4253 тис. грн.., що на 76,23% менше ніж у 2012 р. і це є нетиповою ситуацією для підприємств даної галузі і свідчить про неспроможність керівників підприємства знизити наслідки негативних зовнішніх впливів та впоратись з кризовою ситуацією, в якій опинилося підприємство. Предметом дослідження є система стимулювання інноваційної активності персоналу торгівельного підприємства ПрАТ «Фуршет». При дослідженні проблеми інформаційною базою стали основні положення економічної теорії, наукові праці вітчизняних та зарубіжних вчених у сфері економіки праці, законодавчі та нормативні акти України з питань організації та оплати праці, документи Міжнародної організації праці, матеріали органів державної статистики, територіальних органів управління, науково-практичних конференцій, результати соціологічних досліджень і експериментів, монографії, статті видань періодичного друку та матеріали надані ПрАТ «Фуршет». Наукова новизна: відповідно до мети та завдань проведеного дослідження у роботі містяться нові науково обґрунтовані висновки, які є особистим внеском студента. Основні положення, які виносяться на захист, полягають у наступному: у роботі запропоновано вдосконалення понятійно-термінологічного апарату, у межах якого запропоновано визначення поняття «інноваційна активність» та розроблено напрямки вдосконалення інноваційної активності персоналу підприємства ПрАТ «Фуршет». Практичне значення отриманих результатів полягає у використанні їх з метою вдосконалення інноваційної активності персоналу підприємства ПрАТ «Фуршет», що дозволить об’єктивно оцінювати стимулювання інноваційної активності персоналу підприємства. Публікації. Основні положення та найважливіші результати дослідження опубліковано автором у статті у збірнику студентських наукових робіт (Додаток А). Структурно магістерська робота складається зі вступу, трьох розділів, що включають дев’ять параграфів, висновків, списку використаної літератури, викладена на 113 сторінках, проілюстрована 29 таблицями та 19 рисунками, доповнена 9 додатками. Список літератури містить 103 найменування.