0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Корпоративна культура як елемент ефективної реалізації стратегії в організації (ID:230115)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 44
Рік виконання: 2018
Вартість: 350
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНИЙ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ 1.1. Корпоративна культура організації як об'єкт дослідження 1.2. Поняття і структура корпоративної культури 1.3. Корпоративна культура як стратегічний інструмент управління сучасного підприємства 2. АНАЛІЗ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ ПАТ «ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ТРУБНИЙ ЗАВОД» 2.1. Організаційно-економічна характеристика ПАТ «Дніпропетровський трубний завод» 2.2. Аналіз корпоративної культури ПАТ «Дніпропетровський трубний завод» 2.3. PEST-аналіз та SWOT-аналіз ПАТ «Дніпропетровський трубний завод» РОЗДІЛ 3 ВДОСКОНАЛЕННЯ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ ПАТ «ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ТРУБНИЙ ЗАВОД» 3.1. Рекомендації щодо формування корпоративної культури ПАТ «Дніпропетровський трубний завод» 3.2. Оптимізація процесу управління корпоративною культуро ПАТ «Дніпропетровський трубний завод» ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
3.1. Рекомендації щодо формування корпоративної культури ПАТ «Дніпропетровський трубний завод» У процесі аналізу корпоративної культури підприємства, буди виявлені недоліки, які вказують на необхідність оптимізувати процес формування корпоративної культури ПАТ «Дніпропетровський трубний завод». Аналізуючи стан корпоративної культури, запропонуємо актуалізувати цінності і норми підприємства, на які варто приділити більшу увагу. Це такі цінності як: - клієнтоорієнтованість – визначення цінності для клієнта за цією послугою, безперервне прагнення до підвищення задоволеності клієнта - це гарантія позитивної репутації і стійкого прибутку підприємства; - безпека – забезпечення безпеки клієнтів і персоналу - головна цінність компанії; - цінність керівництва – керівник компанії - це її обличчя. Керівник, який на основі свого досвіду і знань веде бізнес; - делегування повноважень – співробітники підприємства повинні відчувати себе потрібними людьми в підприємстві, тому делегування повноважень - це те, що допоможе залучити співробітників до прийняття різних управлінських рішень, тим самим розвивати його творчий і управлінський потенціал; - самореалізація, самоконтроль – вміння проявити себе там, де це необхідно, на межі своїх можливостей; довести собі і іншим, на що здатний, спираючись при цьому, перш за все на свої творчі здібності, а також вміння оптимально адаптуватися до кожного нового виду діяльності; - культура праці і відносин – підприємство повинне досягати свої поставлені цілі тільки через колективну роботу співробітників-однодумців