0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНА СИСТЕМА ПІДТРИМКИ СТІЙКОСТІ РОБОТИ СИНХРОННИХ ДВИГУНІВ ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ДІЛЯНКИ З НАПРУГОЮ ЖИВЛЕННЯ 6-10КВ (ID:146195)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Енергетика
Сторінок: 140
Рік виконання: 2015
Вартість: 3000
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП .......................................................................................................................... 8 1. АНАЛІЗ ОСОБЛИВОСТЕЙ РОБОТИ СИНХРОННИХ ДВИГУНІВ ............. 10 1.1. Особливості конструкції, електромагнітних і механічних властивостей синхронних двигунів ........................................................................................ 10 1.2. Аналіз технологічних механізмів, що приводять в дію синхронними двигунами ........................................................................................................... 17 1.3. Аналіз проблеми підтримання стійкості роботи синхронних двигунів 6-10 кВ ................................................................................................................ 23 1.4. Вплив регулювання збудження синхронних двигунів на режим та стійкість вузлі навантаження ........................................................................... 33 2. РОЗРАХУНОК СТАТИЧНИХ І ЕНЕРГЕТИЧНИХ ХАРАКТЕРИСТИК СИНХРОННИХ ДВИГУНІВ .................................................................................... 36 2.1. Математична модель синхронного двигуна ............................................ 36 2.2. Розрахунок статичних характеристик синхронного двигуна ................ 41 2.3. Розрахунок енергетичних характеристик синхронного двигуна .......... 47 2.4. Розробка математичної моделі для дослідження режимів електроспоживання ........................................................................................... 51 3. РОЗРОБКА СТРУКТУРИ ТА ВИЗНАЧЕННЯ ПАРАМЕТРІВ СИСТЕМИ ПІДТРИМКИ СТІЙКОСТІ РОБОТИ СИНХРОННОГО ДВИГУНА. ................. 67 3.1. Аналіз існуючих алгоритмів визначення стійкості синхронних двигунів ...................................................................................................................... 67 3.2. Існуючі методи та пристрої регулювання синхронного двигуна.......... 71 3.3. Розробка схемного рішення пристрою регулювання збудженням синхронного двигуна ................................................................................................ 76 4. ДОСЛІДЖЕННЯ ЕЛЕКТРОЕНЕРГЕТИЧНИХ РЕЖИМІВ. ............................ 84 4.1. Інтеграція пропонованого рішення до використовуваних збудників . 84 4.2. Постанова експерименту, дослідження режимів форсування збудження та гасіння електромагнітного поля синхронного двигуна ............................ 89 7 4.3. Дослідження роботи системи підтримки стійкості на базі математичної моделі кар’єрного екскаватора ........................................................................ 92 5. ОЦІНКА ТЕХНІКО-ЕКОНОМІЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ СИСТЕМИ РЕГУЛЮВАННЯ ЗБУДЖЕННЯМ СИНХРОННОГОДВИГУНА З КОНДЕНСАТОРНИМ НАКОПИЧУВАЧЕМ ........................................................ 96 5.1. Доцільність використання системи .......................................................... 96 5.2. Розрахунок витрат на розробку системи ................................................. 97 5.3. Розрахунок експлуатаційних витрат для системи. ............................... 100 5.4. Економічна ефективність від розробленої системи ............................. 102 6. ОХОРОНА ПРАЦІ І БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ .......... 105 6.1. Державне управління охороною праці .................................................. 105 6.2. Організація безпеки на робочих місцях під час використання ПК .... 107 6.3. Особливості впливу на організм людини електромагнітного випромінювання радіочастотного діапазону................................................ 112 6.4. Вимоги організації пожежної безпеки в адміністративних приміщеннях .................................................................................................... 117 6.5. Розрахунок опалення начальної лабораторії ......................................... 120 ВИСНОВКИ ............................................................................................................. 121 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ........................................................ 123 ДОДАТКИ ................................................................................................................ 125 Додаток А ....................................................................................................... 126 Додаток Б ....................................................................................................... 141
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНА СИСТЕМА ПІДТРИМКИ СТІЙКОСТІ РОБОТИ СИНХРОННИХ ДВИГУНІВ ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ДІЛЯНКИ З НАПРУГОЮ ЖИВЛЕННЯ 6-10КВ: Магістерська робота на отримання кваліфікації науковий співробітник з електротехнічних систем електроспоживання - Кременчук, 2015. – 140 с. Метою роботи є: розробка системи регулювання збудження синхронних двигунів з конденсаторним накопичувачем для забезпечення оптимального режиму електроспоживання та підтримки стійкості вузла навантаження. У роботі проаналізовано особливості роботи синхронних двигуні, умови статичної та динамічної стійкості, розраховано статичні і енергетичні характеристики синхронних двигунів. Розглянуто вплив роботи електротехнічного обладнання на якість електричної енергії.В роботі проаналізовано існуючі силові схеми регулювання струму збудження синхронних двигунів. Розглянуто питання використання накопичувального пристрою в контурі обмотки збудження, на підставі чого запропоновано структуру системи керування динамічними режимами збудження синхронного двигуна, що дозволяє підтримувати заданий струм збудження синхронного двигуна певний період часу, за рахунок енергії конденсатора, введеної в контур збудження транзисторним перетворювачем. Розроблено математичну модель запропонованого пристрою, отримано графіки перехідних процесів при моделюванні динамічних режимів. Розрахована техніко-економічна оцінка ефективності. На основі проведених дослідів підготовлено 1 студентська наукова робота, опублікована 1 теза доповідей на Всеукраїнській науково-технічній конференції молодих учених і фахівців «Електромеханічні та електроенергетичні системи, методи моделювання і оптимізації», Кременчук, 2015, подана 1 заявка на патент.