0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

РОЗРОБКА DIGITAL-СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТАМИ ВПРОВАДЖЕННЯ ТЕХНОЛОГІЙ ДОПОВНЕНОЇ РЕАЛЬНОСТІ В ОСВІТІ (ID:996919)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Інформатика
Сторінок: 34
Рік виконання: 2018
Вартість: 1000
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 1. АНАЛІЗ ОСОБЛИВОСТЕЙ ОСВІТНІХ SMART-ПРОЕКТІВ 5 2. АНАЛІЗ РОЛІ ПРОЕКТІВ ДОПОВНЕНОЇ РЕАЛЬНОСТІ В УМОВАХ СУЧАСНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ 3. УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТАМИ ВПРОВАДЖЕННЯ ТЕХНОЛОГІЙ ДОПОВНЕНОЇ РЕАЛЬНОСТІ В ОСВІТІ 3.1 Digital-інструменти проектів впровадження технологій доповненої реальності 3.2 Заняття проактивної позиції команди освітнього проекту 3.3 Управління портфелем ІТ-проектів 3.4 Використання користувацьких історій ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ Додаток А Проекти доповненої реальності в освіті Додаток Б Ризики впровадження і використання технологій доповненої і віртуальної реальності
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Доповнена реальність являє собою інструмент інтеграції цифрової інформації з об'єктами реального світу в оточенні користувача в режимі реального часу. На відміну від віртуальної реальності, яка створює штучне середовище, доповнена реальність спирається на існуюче середовище й накладає неї нову інформацію. В сучасних умовах доповнена реальність дає можливість додавати цифровий контент до друкованих матеріалів, географічних координат і об'єктам, щоб потім, за допомогою спеціального зчитувального обладнання, користувачі могли побачити дані, інтегровані в навколишню реальність. Для використання можливостей доповненої реальності необхідно мати спеціальне обладнання, яке називається браузером доповненої реальності. Це може бути мобільний телефон, спеціальні окуляри, лінзи, проектор зображення на очі, шолом або лобове скло автомобіля. У майбутньому планується, що браузери доповненої реальності зможуть самі розпізнавати об'єкти й додавати до них віртуальні елементи. Технології VR і AR часто згадуються в програмах імерсивного навчання (іmmersіve educatіon) [4]. Такі програми містять у собі використання сучасних інформаційних технологій у процесі навчання, який проходить в рамках різних віртуальних симуляцій, причому часто в ігровій формі. Такий вид навчання сприяє підвищенню залучення, комунікацій та інтересу до предмета. Дослідження [9] визначає, що впровадження подібних технологій пов'язане з рядом труднощів, які носять як фінансовий характер (вартість технологій), так і організаційний – відсутність великої кількості якісних додатків і, відповідно, необхідність їх власної розробки, невеликий досвід користування даною технологією у викладачів, яких необхідно додатково навчити. Автор відзначає, що додаткова професійна освіта має більш гнучку порівняно з загальною освітою технологічну освіту. Програми різних рівнів, різна тривалість занять, залучення педагогів з профільних організацій та бізнес-структур на часткову зайнятість. Можливості співробітництва з профільними промисловими підприємствами та закладами освіти дозволяє залучити компетентних фахівців, а також потенційно дає можливість знайти способи вирішення питань технологічного плану.