0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Фінансові методи підвищення конкурентоспроможності підприємства (ID:470726)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Інше
Сторінок: 80
Рік виконання: 2021
Вартість: 1000
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП……………………………………………………………………………… 6 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА…………………….. 9 1.1 Сутність і значення конкурентоспроможності підприємства………………. 9 1.2 Фактори, які впливають на конкурентоспроможність підприємства………. 17 1.3 Методика оцінки конкурентоспроможності підприємства………………...... 25 РОЗДІЛ 2. ОЦІНКА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА НА ПРИКЛАДІ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «КИЇВСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНО-КОНСТРУКТОРСЬКИЙ ІНСТИТУТ «ЕНЕРГОПРОЕКТ»………………. 34 2.1 Організаційно-економічні аспекти діяльності підприємства……………….. 34 2.2 Аналіз фінансового стану підприємства……………………………………… 39 2.3 Оцінка конкурентоспроможності підприємства …………………………….. 54 РОЗДІЛ 3 ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА В СУЧАСНИХ УМОВАХ………………………………… 63 3.1 Зарубіжний досвід підвищення конкурентоспроможності підприємства….. 63 3.2 Розробка заходів з підвищення конкурентоспроможності підприємства…... 67 3.3 Управління конкурентоспроможністю на підприємстві за рахунок витрат та оптимізації операційної діяльності……………………………………………. 78 ВИСНОВКИ………………………………………………………………………. 87 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ЛІТЕРАТУРИ…………………………............ 90 ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Разом з тим, незважаючи на досить серйозні досягнення в теоретичних дослідженнях і методичних розробках зазначених проблем, як і раніше не отримали свого вирішення ряд питань як концептуального, так і методичного характеру. Залишається нерозв’язаною низка проблем, зокрема в дослідженні фінансових методів підвищення конкурентоспроможності невиробничих підприємств, зокрема науково-дослідних та проектно-конструкторських інститутів. Метою роботи – є розвиток теоретико-методичних основ і розробка комплексу фінансових методів оцінки і управління конкурентоспроможністю підприємства. Досягнення мети обумовило необхідність постановки та вирішення наступних завдань: уточнити і розширити понятійний апарат та з’ясувати значення конкурентоспроможності; визначити фактори, які впливають на конкурентоспроможність підприємства; дослідити методики оцінки конкурентоспроможності підприємства; надати організаційно-економічну характеристику діяльності підприємства; провести аналіз фінансового стану підприємства; оцінити конкурентоспроможність підприємства; проаналізувати зарубіжний досвід підвищення конкурентоспроможності підприємства; на основі дослідження розробити заходи з підвищення конкурентоспроможності підприємства; визначити основні проблеми та запропонувати напрями підвищення конкурентоспроможності підприємства з метою зміцнення конкурентних позицій на ринку. Об’єктом дослідження – є процес застосування фінансових методів забезпечення конкурентоспроможності підприємства. Предметом дослідження - є організаційно-економічні та фінансові відносини, які виникають в процесі управління конкурентоспроможністю підприємства. Методи дослідження. В основу дослідження покладено загальнонаукові методи пізнання: діалектика та історизм, які використані при вивченні конкурентоспроможності підприємства; системний підхід, метод аналогій та порівняльний аналіз використовувалися при групуванні та класифікації; аналіз і синтез - під час діагностики діяльності підприємства. Інформаційною базою дослідження стали законодавчо-нормативні акти України, публікації у фахових виданнях наукового спрямування; статистичні та аналітичні матеріали, а також фінансова звітність та статистична інформація діяльності підприємства та власні дослідження автора. Обсяг і структура роботи. Кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, додатків і списку використаних джерел. Основний обсяг роботи становить 93 сторінки, включаючи 21 таблицю, 22 рисунки. РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 1.1 Сутність і значення конкурентоспроможності підприємства В даний час, коли в країні не зовсім все стабільно, компаніям доводиться важко триматися «на плаву». Незважаючи на економічну кризу, серед підприємств існує велика конкуренція і, щоб вижити в таких умовах, суб’єкт господарювання має бути конкурентоспроможним. Компанії повинні бути краще свого конкурента не тільки в якості товарів (послугу), які вони виробляють, а й мати кращу систему управління, персонал вищої кваліфікації, який зацікавлений в кінцевих результатах праці. Для підприємства визначення конкурентоспроможності - це важливий елемент його діяльності. Важко не погодитися з авторами, які вважають конкурентоспроможність підприємства його перевагою по відношенню до інших підприємств даної галузі всередині країни та за її межами [13], [14], [15].
Інші роботи з даної категорії: