Фінансові методи підвищення конкурентоспроможності підприємства (ID:470726)
Зміст
ВСТУП……………………………………………………………………………… 6
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА……………………..
9
1.1 Сутність і значення конкурентоспроможності підприємства………………. 9
1.2 Фактори, які впливають на конкурентоспроможність підприємства………. 17
1.3 Методика оцінки конкурентоспроможності підприємства………………...... 25
РОЗДІЛ 2. ОЦІНКА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА НА ПРИКЛАДІ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «КИЇВСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНО-КОНСТРУКТОРСЬКИЙ ІНСТИТУТ «ЕНЕРГОПРОЕКТ»……………….
34
2.1 Організаційно-економічні аспекти діяльності підприємства……………….. 34
2.2 Аналіз фінансового стану підприємства……………………………………… 39
2.3 Оцінка конкурентоспроможності підприємства …………………………….. 54
РОЗДІЛ 3 ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА В СУЧАСНИХ УМОВАХ…………………………………
63
3.1 Зарубіжний досвід підвищення конкурентоспроможності підприємства….. 63
3.2 Розробка заходів з підвищення конкурентоспроможності підприємства…... 67
3.3 Управління конкурентоспроможністю на підприємстві за рахунок витрат та оптимізації операційної діяльності…………………………………………….
78
ВИСНОВКИ………………………………………………………………………. 87
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ЛІТЕРАТУРИ…………………………............ 90
ДОДАТКИ
Зразок роботи
Разом з тим, незважаючи на досить серйозні досягнення в теоретичних дослідженнях і методичних розробках зазначених проблем, як і раніше не отримали свого вирішення ряд питань як концептуального, так і методичного характеру. Залишається нерозв’язаною низка проблем, зокрема в дослідженні фінансових методів підвищення конкурентоспроможності невиробничих підприємств, зокрема науково-дослідних та проектно-конструкторських інститутів.
Метою роботи – є розвиток теоретико-методичних основ і розробка комплексу фінансових методів оцінки і управління конкурентоспроможністю підприємства. Досягнення мети обумовило необхідність постановки та вирішення наступних завдань:
уточнити і розширити понятійний апарат та з’ясувати значення конкурентоспроможності;
визначити фактори, які впливають на конкурентоспроможність підприємства;
дослідити методики оцінки конкурентоспроможності підприємства;
надати організаційно-економічну характеристику діяльності підприємства;
провести аналіз фінансового стану підприємства;
оцінити конкурентоспроможність підприємства;
проаналізувати зарубіжний досвід підвищення конкурентоспроможності підприємства;
на основі дослідження розробити заходи з підвищення конкурентоспроможності підприємства;
визначити основні проблеми та запропонувати напрями підвищення конкурентоспроможності підприємства з метою зміцнення конкурентних позицій на ринку.
Об’єктом дослідження – є процес застосування фінансових методів забезпечення конкурентоспроможності підприємства.
Предметом дослідження - є організаційно-економічні та фінансові відносини, які виникають в процесі управління конкурентоспроможністю підприємства.
Методи дослідження. В основу дослідження покладено загальнонаукові методи пізнання: діалектика та історизм, які використані при вивченні конкурентоспроможності підприємства; системний підхід, метод аналогій та порівняльний аналіз використовувалися при групуванні та класифікації; аналіз і синтез - під час діагностики діяльності підприємства.
Інформаційною базою дослідження стали законодавчо-нормативні акти України, публікації у фахових виданнях наукового спрямування; статистичні та аналітичні матеріали, а також фінансова звітність та статистична інформація діяльності підприємства та власні дослідження автора.
Обсяг і структура роботи. Кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, додатків і списку використаних джерел. Основний обсяг роботи становить 93 сторінки, включаючи 21 таблицю, 22 рисунки.
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
1.1 Сутність і значення конкурентоспроможності підприємства
В даний час, коли в країні не зовсім все стабільно, компаніям доводиться важко триматися «на плаву». Незважаючи на економічну кризу, серед підприємств існує велика конкуренція і, щоб вижити в таких умовах, суб’єкт господарювання має бути конкурентоспроможним. Компанії повинні бути краще свого конкурента не тільки в якості товарів (послугу), які вони виробляють, а й мати кращу систему управління, персонал вищої кваліфікації, який зацікавлений в кінцевих результатах праці.
Для підприємства визначення конкурентоспроможності - це важливий елемент його діяльності. Важко не погодитися з авторами, які вважають конкурентоспроможність підприємства його перевагою по відношенню до інших підприємств даної галузі всередині країни та за її межами [13], [14], [15].
Інші роботи з даної категорії: