0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Специфіка роботи по розвитку розмовного мовлення у дітей середнього дошкільного віку, у повсякденному житті (ID:597749)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Логопедія
Сторінок: 32
Рік виконання: 2022
Вартість: 400
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП…………………………………………………………….…………………3 РОЗДІЛ 1. ТЕОЕРТИЧНИЙ АНАЛІЗ ОСОБЛИВОСТЕЙ РОЗВИТКУ РОЗМОВНОГО МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ……………………………………………………………………….…………5 1.1. Розвиток і становлення мовлення у дошкільному віці…………………………………………………………………………..….5 1.2. Детермінанти розвитку розмовного мовлення у дітей дошкільного віку…………………………………………………………………..…………9 Висновки до розділу 1………………………………………………………….…..13 РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РОЗВИТКУ РОЗМОВНОГО МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ У ПОВСЯКДЕННИХ УМОВАХ………………………………………………...…14 2.1. Організація та проведення дослідження у дошкільному навчальному закладі……………………………………………………………………………….14 2.2. Аналіз результатів роботи та практичні рекомендації для батьків та вихователів щодо розвитку розмовного мовлення дітей середнього дошкільного віку у повсякденному житті……………………………………………………….17 Висновки до розділу 2……………………………………………………………...22 ВИСНОВКИ………………………………………………………………………..23 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………………….....25 ДОДАТКИ……………………………………………………………………….....27
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
75% унікальність Постановка проблеми. Дошкільний вік – це період активного засвоєння дитиною розмовного мовлення, становлення та розвитку всіх сторін мови – фонематичної, лексичної, граматичної. Повноцінне володіння мовленням у дошкільному віці є необхідною умовою для вирішення завдань розумового, естетичного та морального виховання дітей у максимально сенситивний період розвитку. У дошкільному віці розширюється коло спілкування дітей. Стаючи більш самостійними, діти виходять за рамки вузькосімейних зв’язків і починають спілкуватися з ширшим колом людей, особливо з однолітками. Розширення кола спілкування вимагає від дитини повноцінного оволодіння засобами спілкування, основним у тому числі є мова. Високі вимоги до розвитку мовлення пред'являє ускладнююча діяльність дитини. Актуальність дослідження визначається тією унікальною діяльністю мовлення, в тому числі розмовного, що зумовлює гармонійне становлення особистості дитини дошкільного віку. Дослідженню обраної тематики присвятили свої праці такі вітчизняні та зарубіжні вчені, як: Дятленко Н.М., Когут М. В., Кулачківська С.Є., Лопатіна Г.О., Луцан Н.І., Михайлова Л.І., Олійник О.О., Піроженко Т.О., Рубінштейн С.Л. та інші. Мета дослідження - теоретично та практично дослідити специфіку роботи щодо розвитку розмовного мовлення у дітей середнього дошкільного віку у повсякденному житті. На основі поставленої мети нами були виділення наступні завдання: 1. Здійснити теоретичний аналіз наукової літератури та Інтернет джерел щодо проблеми розвитку і становлення процесів мовлення у дітей дошкільного віку; 2. Визначити основні детермінанти розвитку розмовного мовлення у дітей дошкільного віку; 3. Практично дослідити особливості розвитку розмовного мовлення дітей середнього дошкільного віку у повсякденному житті; 4. Підібрати комплекс ігор та вправ для розвитку розмовного мовлення дошкільнят та надати рекомендації для батьків та вихователів. Об'єкт дослідження - особливості розвитку розмовного мовлення дітей середнього дошкільного віку у повсякденному житті. Предмет дослідження - специфіка роботи щодо розвитку розмовного мовлення дітей середнього дошкільного віку у повсякденному житті. Методи дослідження: Теоретичні: аналіз, синтез та узагальнення наукової літератури та Інтернет ресурсів; Практичні: спостереження, бесіда, методика «Назви слово», методика «Розкажи по картинці». Експериментальна база проведення дослідження: дослідження проводилось на базі закладу дошкільної освіти № (вказати) у місті (вказати). У дослідження взяли участь 10 дітей середньої групи закладу. Вибірка становила: 6 дівчат та 4 хлопчиків. Структура курсової роботи: робота складається зі вступу, двох розділів з підрозділами, висновків, списку використаних джерел та додатків. Загальний обсяг роботи складає 31 сторінка друкованого тексту.
Інші роботи з даної категорії: