0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Діагностика розвитку лексики у дітей з ТПМ (ID:641325)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Логопедія
Сторінок: 35
Рік виконання: 2021
Вартість: 700
Купити цю роботу
Зміст
Проблема офомування лексики у детей з ТПМ Особливості дослідження лексики в дітей з ТПМ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
мовлення має стійку тенденцію до збільшення як в усьому світі, так і в Україні зокрема. Відповідно до Положення про спеціальну загальноосвітню школу для дітей, які потребують корекції фізичного та розумового розвитку, діти з тяжкими порушеннями мовлення (далі з ТПМ) – діти з первинно збереженим інтелектом та нормальним слухом, які мають тяжкі системні мовленнєві порушення (алалія, дизартрія, ринолалія, афазія, заїкання, загальний недорозвиток мовлення первинного генезу), що перешкоджають навчанню у загальноосвітньому навчальному закладі. Психологічна основа мовленнєвої діяльності і мовлення розроблена у дослідженнях психолінгвістів, психологів, лінгвістів, нейронпсихологів (Л. Виготського, О. Леонтьєва, М. Жинкіна, О. Лурії, Л. Чистович, Т. Ушакової та ін.). Т. Ахутіна, В. Бельтюхов, І. Горєлов та ін є представниками онтогенетичного підходу до вивчення мовленнєвої діяльності та вказують, мовлення є однією з найскладніших вищих психічних функцій людини. Відповідно до психологічної природи, мовлення займає центральне місце в процесі психічного розвитку, і його розвиток внутрішньо пов'язаний із розвитком мислення та свідомості в цілому. Психолінгвістика визначає мовлення, як діяльність яка включена в загальну систему людської діяльності. Мовленнєва діяльність має психофізіологічну природу і визначається як робота людського організму, спрямована на використання засвоєної мови з метою комунікації. Мовлення є продуктом цієї діяльності. Наукові дослідження Р. Лалаєвої, Є. Соботович, В. Тищенко, В. Тарасун, С. Коноплястої, М. Шеремет та ін. засвідчують, що у дітей з ТПМ порушені всі структурні компоненти мовленнєвої діяльності. Так, вони навіть у шкільному віці зазнають ряд труднощів у навчанні та в спілкуванні, у них страждає ситуативне і контекстне мовлення, виникають труднощі у використанні пояснювального мовлення, плануюча функція мовлення також має ряд недоліків, що відбивається на плануванні та регулюванні своєї поведінки. Є. Соботович виділила критерії оцінювання мовленнєвого розвитку дити
Інші роботи з даної категорії: