0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

«Особливості словотворення у дошкільників із ЗНМ ІІІ рівня» (ID:857485)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Логопедія
Сторінок: 56
Рік виконання: 2021
Вартість: 250
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ СЛОВОТВОРЧИХ ОПЕРАЦІЙ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ЗНМ 6 1.1. Психолого-педагогічна характеристика категорії дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ 6 1.2. Особливості формування словотворчих навичок у дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ 10 1.3. Методичні підходи до організації корекційно-логопедичної роботи щодо формування словотворчих навичок у дітей старшого дошкільного віку з ЗНМ ІІІ рівня 16 Висновок до розділу 1 21 РОЗДІЛ ІІ. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ВИВЧЕННЯ СТАНУ СФОРМОВАНОСТІ СЛОВОТВОРЧИХ ПРОЦЕСІВ У ДІТЕЙ З ЗНМ ІІІ СТУПЕНЯ 23 2.1. Дослідження стану сформованості словотворчих процесів у дітей з ЗНМ ІІІ ступеня 23 2.1. Методика формування словотворчих операцій у дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ ІІІ рівня 30 Висновок до розділу 2 36 ВИСНОВКИ 38 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 42 ДОДАТКИ 46
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Проблема розвитку мовлення дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ не втрачає своєї актуальності протягом багатьох років, адже саме в цьому віці дитина оволодіває комунікативними навичками в силу особливої чутливості до мовленнєвих явищ, інтересу до осмислення мовленнєвого досвіду, спілкування. Закон України «Про дошкільну освіту», «Базовий компонент дошкільної освіти», «Концепція стандарту спеціальної освіти дітей дошкільного віку з порушенням мовленнєвого розвитку» наголошують на обов’язковій логопедичній допомозі дітям із ЗНМ. Останнім часом спостерігається тенденція до збільшення кількості дітей з порушеннями мовленнями різного ступеню. Формування стійких негативних тенденцій у динаміці порушень мовлення дітей вимагає від освітян подальшого вдосконалення навчально-виховного процесу та створення оптимальних умов для розвитку і самореалізації кожної особистості з урахуванням її психофізичних можливостей, що зумовлює актуальність даної роботи. Мовленнєві порушення можуть торкатися різних компонентів мовлення. Одні з них стосуються тільки вимовних процесів і виявляються в зниженні чіткості мовлення без супутніх проявів; інші – пов’язані з фонематичним аспектом мовлення і виражаються не тільки в дефектах вимови, але й у недостатньому оволодінні звуковим складом слова, що зумовлює порушення читання і письма; треті становлять комунікативні порушення, які можуть перешкоджати навчанню дитини у загальноосвітній школі.
Інші роботи з даної категорії: