0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

«Корекція порушень фонетико-фонематичного боку мовлення у дітей із дитячим церебральним паралічем» (ID:857487)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Логопедія
Сторінок: 53
Рік виконання: 2021
Вартість: 250
Купити цю роботу
Зміст
Зміст Вступ Розділ I. Особливості мовленнєвого розвитку дітей з дитячим церебральним паралічем 1.1.Детячий церебральний параліч I. 2. Мовні порушення у дошкільнят з дитячим церебральним паралічем 1.3. Логопедична робота з дітьми з дитячим церебральним паралічем Розділ II. Стан фонетико-фонематичної сторони мовлення у дітей з дитячим церебральним паралічем 2.1.Мета, завдання, методика проведення дослідження 2.2. Аналіз результатів констатуючого експерименту Розділ III.Формування фонетико-фонематичної сторони мовлення у дошкільників з дитячим церебральним паралічем 3.1.Задачі і зміст експериментального навчання 3.2.Методи формування фонетико-фонематичний сторони мови 3.3 Обговорення результатів формуючого експерименту Висновок Список літератури
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ Актуальність дослідження. Дитячий церебральний параліч різноманітна патологія, вона породжує популярні думки про стан і можливості розвитку дітей з цим захворюванням і труднощі в організації спеціальної допомоги їм. Актуальність розвитку системи спеціальної освіти дошкільнят з дитячим церебральним паралічем визначається не тільки гуманістичними тенденціями розвитку суспільства, а й мірою затребуваності даної системи. За закордонними даними, в 50-х роках поширеність ДЦП варіювалася від 1-го в Англії до 4-х у США на 1000 школярів. У 1999 році К. А. Семенова навела такі дані про поширеність ДЦП в Україні: у 1962 році - 0,4 на 1000 дитячого населення, в 1972 році - 1,72 на 1000, у 1982-89 роках - 5,6-8 , 9 на 1000 [17].Фонетико-фонематичне недорозвинення мови в дітей з дитячим церебральним паралічем проявляється в різних формах дизартрій. Особливістю порушень звуко-вимовної сторони мови при дизартрії є те, що при всіх видах активних рухів в кінцівках наростає м'язовий тонус в артикуляційній мускулатурі і посилюються дизартричні розлади. Порушення артикуляційної моторики при дитячому церебральному паралічі не тільки ускладнюють формування вимовної сторони мови, але і вдруге викликають порушення фонематичного сприйняття. Це викликає у дитини труднощі звукового аналізу слів і спотворення звуко-складової структури слова.
Інші роботи з даної категорії: