0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Облік безготівкових розрахунків грошових коштів та аналіз грошових потоків (ID:28054)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 57
Рік виконання: 2010
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
Вступ Розділ 1. Теоретичні аспекти обліку коштів 1.1. Сутність і функції грошових коштів підприємства та їх еквівалентів 1.2. Економіко-правовий аналіз нормативної бази з обліку грошових коштів Розділ 2. Практичні аспекти обліку грошових коштів на підприємстві “Служба автомобільних доріг у Черкаській області” 2.1. Організаційно-економічна характеристика Служби автомобільних доріг у Черкаській області 2.2. Облік безготівкових розрахунків грошових коштів Розділ 3. Організація і методика проведення обліку грошових коштів аналізу грошових потоків підприємства “Служба автомобільних доріг у Черкаській області” 3.1. Аналіз грошових потоків та ефективність використання грошових коштів 3.2. Удосконалення обліково-аналітичного процесу та його облікової політики Висновки Список використаної літератури На основі результатів проведеного дослідження теоретичних аспектів і методологічних засад обліку, контролю та аналізу грошових коштів на підприємствах з різними формами власності і на основі вивчення практичного досвіду в цій галузі знань у Службі автомобільних доріг у Черкаській області можна стверджувати, що грошові надходження підприємств відіграють значну роль у процесі кругообігу коштів. Відшкодовуючи авансовані у виробництво вкладення, формуючи доходи і грошові фонди, вони створюють економічні умови для нового циклу виробництва і реалізації продукції, удосконалення та розширення власного господарства, збільшення власного капіталу. Враховуючи специфіку діяльності Служби автомобільних доріг у Черкаській області, яка фінансується за рахунок державного та місцевого бюджетів на основі кошторисів можна зробити висновок про те, що надходження грошових коштів збільшувалося кожного року. Так, якщо в 2007 році із бюджету виділялось Службі в сумі 167884,6 (без врахування кредитних коштів)тис.грн., то в 2008 році їх величина складала 216024,1тис.грн. Результати дослідження та аналізу руху грошових коштів в Службі автомобільних доріг у Черкаській області показує, що обсяги усіх видів робіт, що направлені на забезпечення безперервного, комфортного, безпечного руху автомобілів кожного року в порівнянні з минулим зростали. Так, в 2008 році в порівнянні з 2007 роком вони зросли на 28,7 % або на 48139,5 тис грн. Податки з власників транспортних засобів складають близько 10% від загальної суми фінансування зазначених обсягів робіт. Структура доходів і видатків практично не змінювалась. Отже, кошторис видатків на бюджетний рік є основним плановим документом Служби. Він складається відповідно до постанов Уряду та інших нормативних документів, які регламентують умови та порядок кошторисного фінансування. У 2008 році Служба автомобільних доріг у Черкаській області фінансувалась за рахунок коштів спеціального фонду держбюджету, призначених для виконання бюджетної програми 3111020 “Розвиток мережі і утримання автомобільних доріг загального користування”. Результати дослідження свідчать, що величини коштів, яка виділяється Службі автомобільних доріг у Черкаській області поки що недостатньо, що гальмує створення мережі автомобільних доріг відповідно до Європейських стандартів. Не вистачає коштів для забезпечення споживчої якості автомобільних доріг, нагляд за ними та дорожніми спорудами, відводу для вчасного виявлення дефектів, забезпечення умов роботи елементів доріг і споруд в різні періоди року, підтримання їх в чистоті та порядку. Майже не виділяються кошти на виконання експериментальних науково-технічних, науково-дослідних робіт, направлених на розробку і впровадження прогресивних методів і технологій виконання робіт з ремонту автомобільних доріг та інженерних споруд і заходів з охорони навколишнього середовища. Недостатньо коштів виділяється для влаштування об’єктів дорожнього сервісу, пішохідних переходів, влаштування автобусних зупинок, автопавільйонів, влаштування тротуарів, системи сигналізації, інформації та освітлення на ділянках автомобільних доріг. На мою думку в даному випадку повинна враховуватись кожна копійка на витрачання бюджетних коштів, їх цільове витрачання, запобігання вольонтаризму і зловживанням у використанні їх. Ці функції найкраще виконують: система обліку, контролю та аналізу, так як саме вони при належній організації дають змогу встановити суворий контроль за витрачанням кошторисних асигнувань, забезпечують їх цільове та ефективне використання. 1) З метою суттєвого розв’язання проблеми розвитку Служби автомобільних доріг у Черкаській області, пропонується на державному рівні розробити і довести до регіонів науково-обгрунтовані нормативи бюджетної забезпеченості Служб на регіональних рівнях з врахуванням економічних, екологічних та природних особливостях регіонів. На мою думку, для вирівньовання бюджетної забезпеченості Служб необхідно враховувати показники податкоспроможності регіону та наявність в ньому автомобільного транспорту. Крім того, необхідно мати національні стандарти щодо фінансування Служб автомобільних доріг в Україні. 2) Для підвищення ефективності фінансового контролю за раціональним використанням коштів необхідно підвищити дієвість поточного контролю збоку органів казначейства та фінансових органів в координації з органами виконавчої влади та державної податкової адміністрації. Для досягнення цієї мети пропоную замість численних і розрізнених тематичних перевірок використання бюджетних коштів - проведення комплексних ревізій щодо цілеспрямованості і доцільності використання бюджетних коштів в Службі автомобільних доріг у Черкаській області. 3) В обліковій політиці Служби, необхідно передбачити механізм створення і запровадження в практику внутрішнього аудиту в цілому по підприємству, і щодо планування і використання грошових коштів, зокрема. Господарські операції, що пов’язані з формуванням і використанням грошових коштів повинні стати об’єктами перевірки Служби внутрішнього аудита. Це сприятиме запобіганню нераціонального використання грошових коштів і пошуку резервів їх ефективного використання. На мою думку, реалізація запропонованої системи заходів сприятиме удосконаленню контролю за грошовими надходженнями в Службі автомобільних доріг у Черкаській області і служитиме дійовим засобом ефективного їх використання.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову