0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Робота командира взводу щодо згуртування військового колективу (ID:277104)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Військова справа
Сторінок: 98
Рік виконання: 2019
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
Перелік умовних скорочень 5 ВСТУП 6 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ЗГУРТОВАНОСТІ ВІЙСЬКОВОГО КОЛЕКТИВУ 9 1.1 Військовий колектив як різновид малої соціальної групи. Сутність поняття «згуртованість військового колективу» 9 1.2 Виховний процес як складова частина згуртованості військовослужбовців 23 1.3 Основні напрями роботи заступника командира з МПЗ по згуртуванню військового колективу 29 Висновки до першого розділу 41 РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРЕМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ЗГУРТОВАНОСТІ КОЛЕКТИВУ ПІД ЧАС РОБОТИ ЗАСТУПНИКА КОМАНДИРА З МПЗ 43 2.1 Організація дослідження, характеристика, вибір респондентів 43 2.2 Використані методи дослідження 44 2.3 Обробка дослідження 50 Висновки до другого розділу 63 РОЗДІЛ 3. РЕКОМЕНДАЦІЇ ОФІЦЕРАМ З МПЗ ЩОДО ЗГУРТУВАННЯ ВІЙСЬКОВОГО КОЛЕКТИВУ 65 Висновки до третього розділу 71 Висновки 73 Перелік посилань 78 Додатки 84
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність дослідження. Згуртованості військовослужбовців завжди відводилось найважливіше місце в роботі відділу з морально-психологічного забезпечення. Цей показник вважається основоположним в нормальному функціонуванні військового колективу. Окрім цього, значення та роль морально-психологічного забезпечення обумовлюється загальними вимогами суспільства та органів влади щодо удосконалення соціальної політики в армії, підвищення ролі психології та педагогіки. Практична діяльність командирів частин, їх заступників з МПЗ, інших офіцерів свідчить, що цілеспрямоване і грамотне використання виховних можливостей військової служби активно впливає на формування громадської зрілості та відповідальності, моральної позиції особистості. Призов громадян України на військову службу здійснюється на підставі Закону "Про військовий обов’язок і військову службу" № 2232-ХІI — 1992 року зі змінами. Отже, впродовж року лави Збройних Сил поповнюють юнаки: колишні учні, студенти, робітники та безробітні, вони приймають Присягу на вірність народу України, стають військовослужбовцями, захисниками своєї Батьківщини. До призову на військову службу вони займалися певною діяльністю, сповідували певні ідеали, мали своєрідне соціальне оточення, цінності та інтереси. Зазвичай, після призову на військову службу, відбувається черга кардинальних змін у житті військового: побутові умови, вид діяльності, нова соціальна роль. Первинне включення в середовище армії вимагає від цих людей пристосування систем організму і психіки відповідно до нових регламентованих вимог і умов військової служби. Він тепер не може за власним бажанням кардинально змінити коло спілкування, розірвати стосунки з керівництвом, змінити одноманітність зовнішнього вигляду, форм звертання, розпорядку дня колективного життя, режиму сну, харчування тощо. До цього треба пристосуватися, адаптуватися. Аналізуючи ситуацію у військовій частині, в якій проводилося дослідження, можна сказати, що ефективність професійної діяльності осіб, що проходять військову службу, багато в чому визначається саме тим, як успішно вони пройшли період згуртування колективу.