0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Створення колекції сучасного костюму, в якому втілюються елементи формоутворення костюму моди 20-40 років XX сторіччя та розробка модельно-конструкторської документації для однієї з моделей (ID:195255)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Дизайн
Сторінок: 29
Рік виконання: 2017
Вартість: 350 грн
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ Вступ 4 1. Огляд моди 20-40 років XXсторіччя. 6 2. Характеристика колекції, що розробляється. 8 2.1 Характеристика композиційної організації моделей. 2.2 Стильова характеристика колекції, що розробляється. 11 2.3 Характеристика матеріалів для виготовлення моделей. 13 2.4 Композиційне рішення головного вбрання, взуття та аксесуарів колекції. 15 3. Модельно-конструкторська документація моделі. 18 3.1 Опис зовнішнього вигляду моделі. 3.2 Характеристика конструктивної основи для моделі. 18 3.3 Моделювання деталей крою моделі. 25 Висновки 27 Список використаних джерел 29
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
2 ХАРАКТЕРИСТИКА КОЛЕКЦІЇ, ЩО РОЗРОБЛЯЄТЬСЯ 2.1 Характеристика композиційної організації моделей Зовнішня форма одягу є основним елементом композиції. При дослідженні форми костюму виділяють два рівні формоутворення: структурний рівень(структура, як геометрична внутрішня характеристика форми та зв’язок між частинами) та матеріально-декоративний рівень(фактура тканини, колір, декор, лінії, оздоблення, видимі шви). Форма, як один із структурних елементів костюма приймає участь в передаванні певної інформації про стиль, моду, естетичні концепції даного часу, рівень матеріальної культури суспільства, а також образ певної людини. Костюм стає костюмом тільки тоді, коли він одягнутий на фігуру, а людська фігура рідко буває в статичному стані. Тобто пластику костюма можна розглядати тільки в тісному зв’язку з пластикою її тіла. Рух є одним із самих суттєвих факторівв визначенні пластики костюма, так як костюм є динамічною системою, яка постійно змінює своє положення. Рівень пластики форми залежить від наступних чинників: ступінь свободи костюма, що втілюється в ступені прилягання до фігури матеріалу; рівень додатків на свободу облягання. Зовнішня форма одягу багато в чому визначається силуетними, конструктивними та декоративними лініями. Силуетні лінії, чи площинне зорове сприйняття об’ємних форм, обмежених контурами, дає уяву про силует одягу. Якщо взяти за вихідну схему людську фігуру з занесеними на ній конструктивними поясами і точками, з’єднати ці точки лініями, то вийдуть різні пласкі геометричні фігури – аналоги форм одягу пропонованої колекції. Переважною фігурою в колекції є прямокутник. Прямокутний силует одягу зручна, художньо виразна форма, раціональна за своїм покроєм. Одяг цих форм практично ледве облягає фігуру, не обтягуючи її, не розширюючи набагато. Відомо, що у моді одночасно може існувати декілька силуетів, тому перехід від пластики старого силуету до нового обумовлюється виникненням пластичних ознак нової форми. Одним із факторів моделювання є конструктивність, коли лінії – вирішальний, діючий засіб в створенні моделі. Конструктивні лінії розчленовують поверхню одягу на окремі частини (деталі) з метою утворення його об’ємної форми конструктивним способом (завдяки крою). Основними конструктивними швами є: плечові, бічні, пройми, горловини, шви рукавів, ці шви (якщо не передбачено навмисно) залишаються малопомітними на поверхні одягу. До конструктивно-декоративних формоутворюючих ліній в одязі відносять також виточки. Окремі шви, наприклад, рельєфні, шви кокеток, виконують дві функції: конструктивну та декоративну. До декоративних ліній відносять лінії, що утворюються різноманітним оздобленням, а також контурні лінії країв деталей (коміра, лацкана, борта та інше). В моделях колекції присутні конструктивні лінії – це лінії, без яких не може існувати об’ємна форма, вони полягають в основу конструкції моделей. Також присутні декоративні лінії, які відіграють в композиції форми виключно естетичну роль, прикрашають форму. В костюмах даної колекції такі лінії це – підрізи, склади драпіровки. Моделі збагачені найрізноманітнішими по спрямуванню лініями. В колекції можна побачити і горизонтальні лінії, які асоціюються зі спокоєм, статичністю та надають формі певної невимушеності, і вертикальні лінії, які встановлюють рівновагу, впевненість, і діагональні лінії, які надають формі жвавості, динамічності та робить форму екстравагантною. Всі частини форми відповідають за масштабністю одна одній і всій формі. Масштабні зв’язки моделей повинні взаємоузгоджуватись, щоб виник гармонійний масштабний лад форми. Досягнення масштабності у виробі самим прямим чином пов'язано з пропорціональністю. Пропорції - це розмірне співвідношення частин форми. При пошуку пропорцій у костюмі завжди виникає питання, чи відповідає дана деталь зросту людини, загальному силуету одягу, площі або розташуванню того чи іншого членування форми. Кожна мода в якійсь мірі змінює пропорції форм костюма; тим самим силует одягу сприяє новому сприйняттю фігури та образу людини. В моделях колекції переважають природні жіночі пропорції, але лінія талії у більшості моделей занижена, одяг не щільний а вільно спадаючий. Фігура стає таємничою і в русі ненароком проглядаються звабливі груди або стегна. Це сприяє тому, що жінка в такому костюмі виглядає звабливою та сексуальною. В моделях курсового проекту одним з домінуючих елементів є активний ритмічний рисунок, якій простежується в кольорі та конфігураціях деталей костюму. У кольорі чорна та біла основна тканина чергується з яскравими золотавими аплікаціями. Іншою особливістю ритмічного художнього рішення моделей виступає бахрома золотистого та чорного кольору, яка доповнює костюм. Колір – це найважливіша інформаційна характеристика предмета. Це потужний елемент декоративного рівня формоутворення. Це перше, що сприймається глядачем при погляді на форму, і одразу формує певне відношення до предмета. В даній колекції курсового проекту моделі представлені в ахроматичних кольорах з елементами декору золотавим кольором. На перший план виходить чорний колір, який надає костюмам магнетичність і таємничість. Чорний колір здавна символізує траур і нещастя, проте чорному кольору вдалося завоювати першість серед класичних кольорів завдяки знаменитій Коко Шанель. У світі моди чорний колір займає лідируюче місце, вважається класикою і бездоганністю. За допомогою другорядного білого кольору колекція стає не такою похмурою і насичується святковістю. Білий колір в одязі вважається кольором цнотливості і невинності. Це поєднання в найвищому ступені є контрастним, за допомогою нього досягається чіткість і визначеність форм. Протилежне значення кольорів чорного і білого зводяться на «ні», утворюючи повну гармонію. Можливо тому, це поєднання любили в усі часи. Чорно-біле - поєднання леді та джентльменів, а їх кредо: елегантність, сексуальність і суворе дотримання етикету. Це поєднання також можна вважати святковим, тому що воно досить помітне через високий контраст. Відповідність матеріалу формі – важлива умова гармонії предмета. І, навпаки, усяка форма, матеріалу якої надана чужеродна пластика, виглядає штучною, неправдивою. Фактури тканини моделей колекції гладкі, блискучі, щільні, пружні, наповнені. Фактура впливає на візуальне визначення об’ємності форми, її маси, розмірів. Гладкість та блиск матеріалу візуально полегшують форму, надають їй холодності, відстороненості та виявляють її об’ємність.