0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

МЕТОДИКА ПРОЕКТУВАННЯ АЙДЕНТИКИ КОВОРКІНГ-ПРОСТОРУ (ID:263872)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Дизайн
Сторінок: 87
Рік виконання: 2019
Вартість: 1500
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП………………………………………………………………………3 РОЗДІЛ 1. ІСТОРИКО-ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОЕКТУВАННЯ АЙДЕНТИКИ КОВОРКІНГ-ПРОСТОРУ 1.1 Історичні аспекти та змістовні характеристики айдентики коворкінг-простору………………………………………………………………………………………..6 1.2 Психологічний аналіз впливу елементів айдентики на споживача …………………………………………………………………………………….24 Висновки до розділу 1………………………………………………........33 РОЗДІЛ 2. ПРИНЦИПИ ПРОЕКТУВАННЯ ЕЛЕМЕНТІВ АЙДЕНТИКИ КОВОРКІНГ-ПРОСТОРУ 2.1 Принципи та методи проектування елементів айдентики ……........36 2.2 Технологія проектування айдентики коворкінг-простору………... 40 2.3. Носії фірмового стилю як засіб створення єдиного образу коворкінг-простору……………………………………………………………...45 2.3 Правила охорони праці при роботі на персональному комп'ютері…………………………………………………………………...…...56 Висновки до розділу 2………………………………………………........61 РОЗДІЛ 3. МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВИКОРИСТАННЯ АЙДЕНТИКИ КОВОРКІНГ-ПРОСТОРУ 3.1. Рекомендації з проведення занять з проектування айдентики коворкінг-простору….…………………………………………………………..63 3.2. Методичні вказівки для майбутніх дизайнерів щодо розробки айдентики коворкінг-простору ………………………………………………..73 Висновки до розділу 3……………………………………………….........81 ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ………………………………………………………...83 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………………….87
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Сьогодні увага розподіляється на два фактори сучасного світового процесу, які здатні вплинути на розвиток культури. Бурхливий розвиток науково-технічного прогресу сприяє тому, що технічний світ стає все автономніше. Завдання дизайну змінюються в сучасному світі, переглядаються матеріали та технології. Сучасні дизайнери більше, чим колись, переосмислюють, переінакшують значення споживаного людиною об’єкту. Дизайнер стає посередником, резонатором між людиною і його об’єктно-інформативним середовищем, стає творцем не тільки предмета, але і супутнього цьому предмету людського досвіду.