0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Діловодство та документація в органах Пенсійного фонду (ID:26268)

Тип роботи: дипломна
Сторінок: 81
Рік виконання: 2005
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
Вступ РОЗДІЛ 1. Характеристика діяльності Пенсійного фонду України в м.Прилуки 1.1. Структура управління Пенсійного фонду України в м.Прилуки 1.2. Основні завдання управління Пенсійного фонду України в м.Прилуки РОЗДІЛ 2. Документне забезпечення Пенсійного фонду України в м.Прилуки 2.1. Документування управлінської діяльності 2.2. Порядок прийому документів на призначення пенсій 2.3. Оформлення документів на призначення пенсій 2.4. Попередній розгляд документів на призначення пенсій 2.5. Реєстрація документів на призначення пенсій 2.6. Формування пенсій 2.7. Організація контролю за призначенням та виплатою пенсій РОЗДІЛ 3 Сучасні технології інформаційного забезпечення установи 3.1. Призначення комп’ютерної мережі. Класифікація мереж 3.2. Характеристики і функції плати мереженого адаптеру 3.3. Системні утиліти 3.4. Характеристика мережі в управлінні Пенсійного фонду України в м.Прилуки 3.5. Механізація та автоматизація діловодних процесів РОЗДІЛ 4. Аналіз документів та шляхи оптимізації роботи з документами 4.1. Документознавчий аналіз документів 4.2. Лінгвістичний аналіз документів відділу 4.3. Характер руху документів в установі Висновки Список використаної літератури Підсумовуючи свою дипломну роботу про організацію роботи в Пенсійного фонду України в м.Прилуки у пенсійному відділі можна зробити висновок, що завдання дипломної роботи мною виконано повністю. В цій дипломній роботі я докладно вивчила структуру даного управління і його завдання; проаналізувала документацію, яка функціонує у пенсійному відділі управління: працювала над оформленням цих документів, вивчала пенсійні справи. Зразки документів, що подаються до цього відділу подано в додатках. Детально працювала з комп’ютерною та офісною технікою, вивчала її можливості для створення різноманітних документів: розпорядженнь про призначення пенсій, розрахунків трудового стажу, розрахунків трудових пенсій та інших необхідних документів. Вивчала структуру та лінгвістичні особливості вищеназваних документів, аналізувала інформацію, яку передають ці документи, ознайомилась з архівом та правилами зберігання в ньому різних типів документів. Виходячи з сучасних вимог, які ставляться до якості роботи даної організації, не можна не помітити, що ефективність роботи його великою мірою залежить від рівня оснащення його електронним обладнанням, таким, як комп’ютери, програмні засоби, засоби зв’язку, копіювальними пристроями. В цьому ряді особливе місце займають бази даних та інше програмне забезпечення, пов’язане з їх використанням в якості інструменту для діловодства і раціоналізації фінансової праці. Їх використання дозволяє скоротити час, який вимагається на підготовку конкретних пакетів документів, зменшити невиробничі затрати, виключити можливість появи помилок у підготовці бухгалтерської та інших видів документації, дає для малого підприємства прямий економічний ефект. Особливої уваги при підготовці своєї роботи я надала вивченню організації діловодства в управлінні Пенсійного фонду України в м.Прилуки. Діловодство – це діяльність, що охоплює питання документування та організації роботи з документами у процесі виконання управлінських дій. Діловодство являє собою повний цикл опрацювання та руху документу з моменту їх створення чи одержання до завершення виконання і відправлення. Від правильної організації діловодства, якнайповнішої його механізації і автоматизації залежить ефективність управління вцілому. Зрозуміло, для розкриття всіх потенційних можливостей необхідно застосовувати в роботі комплекс програмних і апаратних засобів, що максимально відповідає поставленим завданням. Крім того, в даній роботі досліджено документообіг пенсійного відділу управління Пенсійного фонду України в м.Прилуки, зроблено висновки щодо обробки інформації, яка надходить в даний відділ. Виявлено основні типи документів, проаналізовано їх типи та склад необхідних реквізитів. Виходячи з проведеного аналізу видно, що даний відділ детально працює над документами, які є основною його задачею. Недоліками у документації є низький рівень автоматизації ( мале число оргтехніки ). Але в управлінні уже є певні плани по вирішенню даних питань. Мною внесено начальнику управління Пенсійного фонду письмову пропозицію (вх.№1189/24 від 05.12.2002р.) щодо впровадження бездокументного забезпечення пенсійного відділу управління: при впровадженні персоніфікованого обліку платників внесків до Пенсійного фонду, внесення персональних даних про стажі і періоди роботи кожного громадянина на підприємствах, при підключенні до комп’ютерної мережі не тільки управлінь Пенсійного фонду, але й міського центру зайнятості, налогової інспекції (відділу реєстрації приватних підприємців) та інших необхідних установ і організацій дасть змогу доступу інспекторам з призначення пенсій швидко і дієво зібрати необхідну інформацію на людину для призначення пенсії. Громадяни будуть позбавлені необхідності збирати величезний пакет необхідних документів. Буде скорочено час на посилання необхідних уточнюючих запитів та ін. Таким чином, ці всі заходи разом взяті зможуть зекономити час і державні кошти, піднімуть документну діяльність розглядуваної установи на якісно новий рівень.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову