0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Конфлікти в організації та причини їх виникнення (ID:159575)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Економіка
Сторінок: 41
Рік виконання: 2014
Вартість: 450
Купити цю роботу
Зміст
Зміст Вступ……………………………………………………………………………..4 Розділ 1. Аналіз причин та рушійних сил виникнення конфліктів…………6 1.1 Причини виникнення конфліктів…………………………………………..6 1.2. Поведінка, що спонукає до виникнення конфліктів……………………..9 Розділ 2. Природа конфліктів в організації…………………………………13 2.1. Конфлікти в організації та їх класифікація………………………..........13 2.2. Об’єктивні та суб’єктивні причини конфлікту…………………..........18 2.3. Особливості діяльності керівника………………………………………..26 Розділ 3. Управління конфліктами в організації…………………………….29 3.1. Роль керівника в процесі управління конфліктами. ……………………29 3.2. Способи розв’язання конфліктів. ……………………………………….31 3.3. Переговори як метод вирішення конфліктів. …………………………..34 Висновок ……………………………………………………………………….39 Список використаної літератури ……………………………………………41
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Коли керівник має справу з підлеглими, то досить важко розподілити їх на хороших чи не зовсім, старанних, чи тих, що прагнуть здаватися старанними, кваліфікованих чи лицемірних, фахівців чи маріонеток. Часто виявляється, що під готовністю негайно виконати будь-яке доручення, ховається некомпетентність, а підлеглий, що критично сприймає зауваження, у більшості випадків буває правий. Однак реакцію людей майже завжди можна передбачити, а це головне в роботі керівника[1]. Поведінка людей, окрім незадоволених потреб, залежить від їх основних індивідуальних характеристик. У первісних людей основні інстинкти були простими та непорушними - самозбереження, секс та стадні почуття (у дикій природі). Цивілізація докорінно змінила життя людини, її свідомість, однак поведінку й досі визначають (у завуальованому вигляді) ті ж самі інстинкти. Різниця у поведінці та реакції тієї чи іншої особи на схожі обставини обумовлюється: 1) темпераментом: життєрадісний (холерик) чи флегматик, запальний чи меланхолійний; 2) складом характеру: егоїст чи альтруїст. Темперамент вирішальним чином позначається на емоціях чи відчуттях. Термін "темперамент" запроваджено Гіппократом (460-377 до н.е.) і з тих пір людство має справу з чотирма типами темпераменту, що покладені в основу типології людини: - сангвінік; - флегматик; - холерик; - меланхолік. Експерименти І.П.Павлова довели, що темперамент - це похідна від особливостей типу вищої нервової діяльності людини (ВНД), основних нервових процесів - збудження і загальмування та їх співвідношення. Ці процеси у різних людей відзначаються різними значеннями по силі, врівноваженості та рухливості( таб. 1.1). Співвідношення названих процесів визначається тим чи іншим типом темпераменту[2]. (...) У кожній (чи майже в кожній) організації є людина - місцевий тиран і деспот, - яку дружно ненавидять усі співробітники. Вона, сама того не знаючи, відіграє важливу роль у діяльності фірми, тому що на ньому концентрується вся негативна енергія (незадоволення, підозри та ненависть тих, хто працює поруч). Завдяки такій зручній мішені, руйнівна сила подібних настроїв зменшується з кожною насмішкою на його адресу. Буває, що таких людей кілька, але щоб не було жодного - уявити майже неможливо [7]. Ця незамінна людина контролює правильність дрібних витрат, розхід канцелярських матеріалів, черговість відпусток, виробничу дисципліну та інше, їй до всього є справа. Людина, що виконує ці обов'язки, повинна, без сумніву, володіти особливими якостями: бути спостережливою, методичною, усім цікавитись, втручатись у будь - яку справу, знати усі новини, любити дисципліну та порядок і бути байдужою до того, що про нього думає решта (хоча інколи і навпаки - злопам'ятною та мстивою). "Букет" таких особистих якостей ідеально виводить із себе оточуючих.