0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

КОНКУРЕНТНІ СТРАТЕГІЇ ОРГАНІЗАЦІЇ, МЕТОДИ ЇХ ОЦІНЮВАННЯ І ВИБОРУ (на прикладі тур.установи) (ID:177278)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Економіка
Сторінок: 26
Рік виконання: 2016
Вартість: 130
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП РОЗДІЛ 1 Теоретичні основи конкурентної стратегії організації, методи її оцінювання і вибору 1.1 Поняття конкурентних стратегій підприємства 1.2 Базові види конкурентних стратегій 1.3 Виявлення та оцінка стратегії конкурентів РОЗДІЛ 2 Аналітично-розрахункова частина на прикладі підприємства «Древній Град» 2.1 Фінансово-економічний аналіз підприємства «Древній Град 2.2 SWOT-аналіз для підприємства «Древній Град» РОЗДІЛ 3 Напрями удосконалення конкурентної стратегії організації 3.1 Аналіз проблем, що гальмують розвиток туристичного підприємства «Древній Град». 3.2 Шляхи удосконалення конкурентної стратегії організації ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1.1 Поняття конкурентних стратегій підприємства Стратегія в загальному розумінні – це формування системи довгострокових цілей діяльності підприємства та вибір найбільш ефективних шляхів для їх досягнення. Конкурентні стратегії – це стратегії, що дозволяють компанії зайняти міцні позиції в боротьбі з конкурентами і дають найбільшу з усіх можливих стратегічну перевагу перед конкурентами. Конкурентні стратегії з позиції лідера ринку можуть бути різними: - підвищення попиту – залучення нових споживачів, пошук нових можливостей використання товарів; - завоювання частки ринку – завоювання споживачів конкурентів, завоювання конкурентів, завоювання відданості споживачів; - підвищення продуктивності – вдосконалення структури витрат, вдосконалення асортименту продукції, підвищення цінності; - оборона позиції – підвищення цінності, вичікувальна оборона, оборона з превентивними заходами.[1] Формування стратегії підприємства є досить складним творчим процесом, що потребує високої кваліфікації виконавців. Передусім, формування стратегії базується на прогнозуванні окремих умов діяльності підприємства, в першу чергу, кон'юнктури споживчого ринку в цілому та вибраного його сегмента, що становить досить трудомісткий процес. Складність цього процесу зумовлюється ще й тим, що при формуванні стратегії йде розширений пошук та оцінка альтернативних варіантів стратегічних управлінських рішень, які найбільш повно відповідають місії підприємства та завданням його розвитку. Певну складність формування стратегії становить те, що вона не є незмінною, а потребує періодичної корекції з урахуванням змінності умов зовнішнього середовища та виникаючих нових можливостей для розвитку підприємства. 2.1.Організаційно-економічна характеристика підприємства «Древній Град» Парк-готель "Древній Град" розташований в лісі на околиці Львова, всього в 15 хвилинах їзди від центру міста. До послуг туристів номери з меблями в заміському стилі. На всій території парк-готелю надається безкоштовний Wi-Fi. Щодня сервірується сніданок "шведський стіл". (Додаток 1) Номери парк-готелю "Древній Град" обставлені дерев'яними меблями і мають у своєму розпорядженні балконом. У всіх номерах встановлено робочий стіл і телевізор з супутниковими каналами. (Додаток 2) У ресторані парк-готелю "Древній Град" подають традиційні страви української та європейської кухні. Щодня готуються фірмові страви з риби і м'яса. Гості можуть повечеряти біля каміна. В альпійському саду готелю гості можуть прогулятися по викладених з каменю стежками. Співробітники цілодобової стійки реєстрації можуть також організувати різні тури по місцях краю. У 25 хвилинах їзди від готелю знаходиться міжнародний аеропорт Львова. За додаткову плату надається трансфер від /до аеропорту. Парк-готель "Древній Град" завжди орієнтований на задоволення потреб своїх туристів, тому постійно розширює асортимент своїх послуг. Було прийнято рішення створення масажного кабінету. Для нього закуплено 4 масажні столи. (Додаток 3)[7]