0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Управління асортиментом продукції підприємства (ID:12617)

Тип роботи: дипломна
Сторінок: 115
Рік виконання: 2010
Вартість: 700
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП РОЗДІЛ 1 НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ АСОРТИМЕНТОМ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА 1.1. Товарна номенклатура та асортимент як складові товарної політики підприємства 1.2. Формування та маркетингове управління асортиментом продукції підприємства 1.3. Асортиментні стратегії на різних циклах життєвого циклу товару РОЗДІЛ 2. УПРАВЛІННЯ АСОРТИМЕНТОМ ТОВАРУ ПІДПРИЄМСТВА ЗАТ «ГРАНД ГАЛЕРЕЯ» 2.1. Маркетингова оцінка економічної діяльності підприємства 2.2. Планування асортименту продукції на підприємстві 2.3. Управління асортиментом продукції на підприємстві та проблеми реалізації інноваційного товару РОЗДІЛ 3. МАРКЕТИНГОВІ ЗАХОДИ УПРАВЛІННЯ ТОВАРНИМ АСОРТИМЕНТОМ ЗАТ «ГРАНД ГАЛЕРЕЯ» 3.1. Планування та оптимізація структури асортименту продукції 3.2. Впровадження інноваційних товарів та удосконалення структури асортименту 3.3. Економічне прогнозування ефективності розроблення продукції ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову