0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Управління процесом надання послуг (на прикладі ТОВ «Антрай») + перзентація і доповідь (ID:185211)

Тип роботи: бакалаврська
Сторінок: 80
Рік виконання: 2017
Вартість: 1800
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ПЕРЕЛІК УМОВНИХ ПОЗНАЧЕНЬ 3 ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСОМ НАДАННЯ ПОСЛУГ 7 1.1. Сутність та зміст управління процесом надання послуг 7 1.2. Публічне управління у сфері перевезення вантажів 12 1.3. Технології управління якістю надання транспортних послуг та методи оцінювання їх ефективності 16 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСОМ НАДАННЯ ПОСЛУГ НА ТОВ "АНТРАЙ" 26 2.1. Загальна характеристика підприємства ТОВ "Антрай" 26 2.2. Фінансово-економічний аналіз роботи ТОВ "Антрай" 31 2.3. Оцінка ефективності процесу надання послуг на ТОВ "Антрай" 43 РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСОМ НАДАННЯ ПОСЛУГ НА ТОВ "АНТРАЙ" 53 3.1. Розробка стратегії розвитку ТОВ "Антрай" 53 3.2. Удосконалення процесу надання послуг на ТОВ "Антрай" 58 3.3. Економічна ефективність заходів 63 ВИСНОВКИ 66 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 68 ДОДАТКИ 72
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми. В сучасних умовах перед більшістю автотранспортних підприємств (АТП) виникла проблема неефективного використання наявних ресурсів. При оцінці потенціалу підприємства необхідно розглядати його сукупні можливості, формувати, визначати і задовольняти потреби ринку в послугах по перевезенню вантажів. Пошук напрямків розвитку для вітчизняних АТП є актуальним у зв'язку з тим, що необхідність пристосування до нових економічних умов об'єктивно змушує шукати найбільш вигідні сфери додаткового використання наявного виробничого потенціалу - тобто шукати найбільш ефективну стратегію розвитку виробничої діяльності. Одним з ефективних рішень для сучасного розвитку автотранспортних підприємств є підвищення якості та доступності транспортних послуг для населення та комерційних організацій. Тому розробка заходів ефективного управління процесом надання послуг на основі концепції якості в даний час є важливою практичною і, одночасно, складною науково-методичною проблемою. Великий вклад у встановлення та удосконалення розвитку підприємств автомобільного транспорту внесли Бідняк М.Н., Біліченко В.В., Клейнер Б.С., Варфоломєєв В.М., Говорущенко М.Я., Крамаренко Г.В., Кузнєцов Є.С., Курніков І.П. та інші. Поряд з цим питання удосконалення економічного механізму управління ефективністю функціонування транспортного підприємства залишається дискусійним і підлягає подальшому дослідженню. Метою дослідження є підвищення ефективності роботи ТОВ «Антрай» за рахунок удосконалення управління процесом надання послуг. Реалізація поставленої мети зумовила потребу у розв’язанні таких завдань дослідження: • дослідити сутність та зміст управління процесом надання послуг; • розглянути публічне управління у сфері перевезення вантажів: • вивчити технології управління якістю надання транспортних послуг та методи оцінювання їх ефективності; • дати загальну характеристику підприємства ТОВ "Антрай"; • проаналізувати господарську та фінансову діяльність ТОВ «Антрай»; • оцінити ефективність процесу надання послуг на ТОВ "Антрай"; • запропонувати стратегію розвитку ТОВ "Антрай»; • розробити заходи щодо удосконалення процесу надання послуг на ТОВ "Антрай"; • визачити економічну ефективність запропонованих заходів; • вивчити загальні положення охорони праці; • дослідити особливості забезпечення безпеки водіїв. Об’єктом дослідження є процес формування та удосконалення управління процесом надання послуг на ТОВ «Антрай». Предметом дослідження є теоретичні, методологічні та практичні аспекти управління процесом надання послуг. В процесі написання роботи було використано сукупність загальноприйнятих методів і прийомів наукового пізнання. Теоретичною і методологічною основою досліджень стали наукові праці вітчизняних вчених з проблем теорії і практики управління процесом надання послуг автотранспортних підприємств, законодавчі та нормативні акти. У процесі дослідження використані такі методи економічних досліджень: абстрактно-логічний (теоретичні узагальнення і формування висновків), статистико-економічний (аналіз ефективність діяльності ТОВ «Антрай»), графічний (для наочного зображення інформації), розрахунково-конструктивний та експериментальний (розробка шляхів удосконалення процесу надання послуг ТОВ «Антрай») та інші. Інформаційною базою дослідження були законодавчі та нормативні акти Верховної Ради та Уряду України, офіційні матеріали Державного комітету статистики України, Міністерства інфраструктури України, річні звіти та документи первинного й бухгалтерського обліку ТОВ «Антрай», наукові літературні джерела. Новизна дослідження полягає в наступних основних положеннях: • визначено шляхи удосконалення управління процесом надання послуг ТОВ «Антрай»; • запропоновано заходи щодо удосконалення процесу надання послуг підприємством ТОВ «Антрай»; • визначено економічну ефективність від запропонованих заходів. Обсяг і структура дипломної роботи. Робота складається зі вступу, чотирьох розділів, висновків, списку використаних джерел, додатків. Загальний обсяг роботи - 76 сторінок комп’ютерного тексту, в тому числі 21 таблиця, 17 рисунків, 36 джерел використаної літератури. Дипломна робота містить 8 додатків. 2.3. Оцінка ефективності процесу надання послуг на ТОВ "Антрай" Підвищення ефективності процесу надання послуг ТОВ "Антрай" є одним з основних питань, від вирішення якого залежить фінансовий стан підприємства, конкурентоспроможність його послуг на ринку. Для того щоб проаналізувати процесу надання послуг на ТОВ "Антрай" за 2014-2016 рр. скористаємось "Звітом про обсяги реалізованих послуг" та "Звітом про роботу автотранспорту" (Додаток Д). Спочатку проведемо аналіз обсягів реалізованих послуг ТОВ "Антрай" за 2014 та 2016 рр. використовуючи дані таблиці 2.12. Таблиця 2.12 Аналіз обсягів реалізованих послуг ТОВ "Антрай" за 2014-2016 рр. Nз/п Показники На кінець року Відхилення 2014 2015 2016 2015/2014 2016/2015 1 Обсяг реалізованих послуг, тис. грн. 2427,4 8457,8 9837,5 6030,4 1379,7 2 Податок на додану вартість, тис. грн. 210,8 482,1 680,6 271,3 198,5 Джерело: сформовано автором ВИСНОВКИ За результатами матеріалу викладеному у дипломній роботі можливо зробити наступні виводи: 1. Послуга це діяльність виконавця з надання (передачі) споживачеві певного визначеного договором матеріального чи нематеріального блага, що здійснюється за індивідуальним замовленням споживача для задоволення його особистих потреб. 2. При наданні послуг реалізується економічна функція, аналогічна виробництву і продажу матеріальних цінностей. Сприйнятлива цінність послуг визначається довгостроковим утриманням певної частки ринку і прибутком підприємства. Надання якісних послуг сприяє збільшенню обсягу їх реалізації, зростанню престижу підприємства. 3. Публічне управління втілює в собі взаємодію держави з різними елементами соціальної системи економічного простору в досліджуваній сфері. Предметом публічного управління у сфері перевезення вантажів автомобільним транспортом є: функціональний аналіз держави, діяльність її органів влади як політико-правового інституту управління суспільством і утворених відповідних політико-правових і соціальних відносин. 4. Вибір конкретного методу для оцінювання ефективності управління діяльністю підприємства визначається низкою критеріїв. У свою чергу складність та суперечливість застосування критеріїв та показників оцінювання ефективності обумовлюється тим, що ефективність як оціночна категорія, охоплює вибір та реалізацію управлінського процесу, передбачає цілеспрямованість, що зумовлює зміну критеріїв її оцінювання у відповідності із змінами поставлених цілей, існуючих стандартів та визнаних цінностей, що в свою чергу, визначає її домінанти, відтак доцільним є застосування алгоритму, який охоплює сутність процесу оцінювання, водночас залишаючи простір для врахування специфіки об'єкту. 5. Проведений у другому розділі аналіз роботи ТОВ "Антрай" показав, що основну частину виробничих фондів ТОВ "Антрай" утворюють транспортні засоби, які визначають вид і обсяги транспортних послуг та ефективність діяльності в цілому. Підприємство використовує транспортні засоби різної вантажопідйомності, цінової категорії, року випуску та екологічного стандарту. 6. Проаналізувавши основні техніко-економічні показники ТОВ "Антрай" можна зробити висновок, що підприємство динамічно розвивається, економічно стабільне - збільшились реальні доходи та соціальний захист його працівників. 7. На основі проведеного аналізу запропоновано наступні шляхи удосконалення: удосконалити процес управління процесом надання послуг шляхом організації відділу міжнародних перевезень, ввести нові посади; розробити систему розподілу завдань, прав та відповідальності між різними структурними підрозділами в процесі здійснення ТОВ «Антрай» міжнародних перевезень із застосуванням лінійної карти розподілу; розробити план-графік роботи відділу міжнародних перевезень для покращання ефективності здійснення зовнішньоекономічної діяльності. 8. Загальна вартість впровадження заходів складе 92,3 тис. грн., що і буде становити основу визначення ефективності. Аналізуючи отримані дані відмічаємо, що запропоновані заходи можуть бути прийняті керівництвом до уваги, оскільки їх ефективність є незаперечною, індекс прибутковості в цьому випадку більший за одиницю. 9. Робота на ТОВ «Антрай» повинна відповідати загальним вимогам безпеки під перевезення вантажів, вимогам до природного висвітлення у приміщеннях і на робочих місць автотранспортного підприємства, вимогам водопостачання і каналізації, вимогам опалення та вентиляції, вимогам безпеки електроустановок. СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 1. Конституція України від 28 червня 1996 року 2. Закон України «Про захист прав споживачів» // Відомості Верховної Ради УРСР (ВВР), 1991. - № 30. - 379 с. 3. Законом України "Про автомобільний транспорт" від 5 квітня 2001 р. (поточна редакція від 07.05.2017) [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/2344-14 4. Про зовнішньоекономічну діяльність: Закон України // Відом. Верхов. Ради України. - 1991. - № 29. 5. Наказ МВС України від 26.07.2004 № 822 «Про затвердження Правил дорожнього перевезення небезпечних вантажів» (поточна редакція від 06.06.2014) [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/z1040-04 6. Наказ Міністерства інфраструктури України №615 від 28.11.2014 року «Про затвердження Правил надання послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів» [Електронний ресурс]. — Режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z1609-14 7. Розпорядження Кабінету Міністрів України Про схвалення Транспортної стратегії України на період до 2020 року від 20.10.2010 № 2174-р // Офіційний вісник України. - 2010. - № 92. - том 2. - ст. 3280. 8. Абрамов С.С. Оценка качества услуг с учетом позиции потребителя. [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://cyberleninka.ru/article/n/otsenka-kachestva-uslug-s-uchetom-pozitsii- potrebitelya 9. Адміністративне право України. [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://pidruchniki.com/1397072455891/pravo/administrativno-pravove_regulyuvannya_sferi_infrastrukturi 10. Бідняк М. Н. Планування інвестицій на автомобільному транспорті України / М. Н. Бідняк, Н. М. Бондар. - К. : Б. В., 2000. - 118 с. 11. Біліченко В. В. Наукові основи стратегій розвитку виробничих систем автомобільного транспорту: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня докт. техн. наук: спец. 05.22.20 „Експлуатація та ремонт засобів транспорту” / В. В. Біліченко - К., 2013. - 40 с. 12. Братчиков В. Міжнародні стандарти КО 9000 версії 2000 року. Основа, структура і практика застосування (Частина 1. Принципи побудови) / В. Братчиков // Стандартизація, сертифікація, якість. - 2000 р. - № 2. - с. 5357. 13. ГОСТ 15467-79 (СТ СЭВ 3519-81). Управление качеством продукции. Взамен ГОСТ 15467-70, ГОСТ 16431-70, ГОСТ 17341-71, ГОСТ 17102-71; Введ. 01.07.79. - М.: Изд-во стандартов, 1987. - 28 с. 14. ДСТУ 3230-95. Управління якістю та забезпечення якості. Терміни та визначення / Ю. Койфман (кер. розробки). - Чинний від 1996-07-01. - Офіц. вид. - К.: Держстандарт України, 1996. – 27 с. 15. Иващенко Н.П. Экономика фирмы: Учебник. / Н.П. Иващенко. - М.: ИНФРА, 2006. - 528 с. 16. Канарчук В. Є. Виробничі системи на транспорті : [підруч.] / B.Є. Канарчук, І. П. Курніков. - К. : Вища школа, 1997. - 359 с. 17. Козловський В. О. Внутрішній економічний механізм виробничих підприємств: монографія / В. О. Козловський, Л. Г. Дончак. - Тернопіль: Крок, 2013. - 204 с. 18. Кучерук Г. Ю. Якість транспортних послуг: управління, розвиток та ефективність: Монографія. - К.: ДЕТУТ, 2011. - 208 с. http://lib.detut.edu.ua/files/Nauk_trud_vukladahiv/Fakultet_Ekonik_menedgment%E2%80%9D/Kafedra_menedgment/nauk_trud_kuheruk.pdf 19. Кузнецов Е. С. Техническая эксплуатация автомобилей / Е. С. Кузнецов. - М. : Транспорт, 1991. - 413 с. 20. Лосюк Л. Від високої якості продукції - до високої якості життя / Л. Лосюк // Стандартизація. Сертифікація. Якість. 2008. - №5. - с. 5-6. 21. Мильнер Б.З. Теория организации: Учебник. - 2-е изд., перераб. и доп. / Б.З. Мильнер - М.: ИНФРА-М, 2001. - 480 с. 22. Менар Клод. Экономика организаций: пер. с франц./ Под ред. А.Г. Худокормова. / Клод Менар - М.: Инфа-Менеджмент, 1996. - 160 с. 23. Модель качества услуг (видео-урок): - [Электронный ресурс] - Режим доступа: http://www.chumakova.ru/model-of-service-quality-video. 24. Моргулець О. Б. Менеджмент у сфері послуг. Навч. посіб. / О.Б. Мормулець - К.: Центр учбової літератури, 2012. - 384 с. 25. Осовська Г.В. Основи менеджменту: Курс лекцій. Навчальний посібник для студентів спеціальності 7.050201 «Менеджмент організацій». / Г.В. Осовська - Житомир: ЖІТІ, 1998. - 600 с. 26. Попов А. В. Теория и организация американского менеджмента. - М.: Изд- во МГУ, 1991. 27. Рибалко О.М. Сьомченко В.Г. Трансформація організаційних структур управління автотранспортного підприємства // Вісник запорізького національного університету. - №1 (5), 2010.- с. 49-52. 28. Руденко М.І. Стратегічне управління фінансовими ресурсами підприємств автомобільного транспорту // Наукові праці Кіровоградського національного технічного університету. Економічні науки. -вип. 22. ч. 2. - 2010. 29. Сирийчик Т., Фургальські А., Клімкевич Ч., Камола М., Дяченко Т., Пугачов М., Філіпенко О. Транспортна політика України та її наближення до норм Європейського Союзу / За ред. Марчіна Свєнчіцкі. - К.: Аналітично- дорадчий центр Блакитної стрічки, 2011. - 102 с. 30. Талавиря О.М. АСПЕКТИ РОЗРОБКИ ЕКОНОМІЧНОЇ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВ Науковий вісник Ужгородського університету Серія Економіка. Випуск 1(47).Т.2., 2016, с. 335-339 31. Федотова І.В. Основні суб’єкти взаємодії в системі маркетингу партнерських відносин АТП // Економіка транспортного комплексу: Збірник наукових праць. - Харків: Видавництво ХНАДУ. - 2010. - Вип. 16. - 212 с. - с.82-90. 32. Федотова І.В. Управління маркетинговою діяльністю автотранспортного підприємства : автореф. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : 08.06.01 / І.В. Федотова. - Х. : Харк. нац. екон. ун-т, 2006. - 20 с. 33. Хаксевер К. Управление и организация в сфере услуг. / К. Хаксевер, Б. Рендер, Р. Рассел, Р. Мендрик - СПб.: Питер, 2002. - 752 с. 34. Чепелева Н. Н. Определение факторов, влияющих на процесс формирования ресурсной стратегии грузового автотранспортного предприятия // Вестник Омского университета. Серия: Экономика. 2011. -№ 1. Омск: Изд-во ОмГУ им. Ф. М. Достоевского, 2011. - с. 163-169. 35. Шинкаренко В.Г., Ананко І.М. Класифікація нових автотранспортних послуг // Економіка транспортного комплексу: Збірник наукових праць. - Харків: Видавництво ХНАДУ. - 2010. - Вип. 15. - С. 5157 36. Шинкаренко В.Г., Федорова В.А. Разработка сценариев реализации процесса системной доработки стратегии АТП // Економіка транспортного комплексу: Збірник наукових праць. - Харків: Видавництво ХНАДУ. - 2010. - Вип. 16. - 212 с. - с.115-132