0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Аналіз діяльності підприємства (ID:190287)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 52
Рік виконання: 2016
Вартість: 250
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ Стор. Вступ 3 1. Комплексний аналіз діяльності торговельного підприємства, його особливості та призначення 5 2.Методика комплексного аналізу діяльності підприємства 11 3.Організаційно – економічна характеристика філії №7 ТзОВ ТВК “Львівхолод” 18 4.Комплексний аналіз діяльності філії №7 ТзОВ ТВК “Львівхолод” за 2013 – 2015 рр. 26 5.Шляхи покращення аналітичної роботи на філії №7 ТзОВ ТВК “Львівхолод” 46 Висновки та пропозиції 49 Список використаної літератури 51 Додатки 54
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Перехід до ринкової економіки потребує від підприємства змін у торговельній діяльності, щоб витримати конкуренцію на ринку на основі впровадження досягнень науково-технічного прогресу, ефективних форм господарювання і управління торговельним процесом і т.п. Важлива роль у реалізації цієї задачі приділяється комплексному аналізу господарської діяльності торговельних підприємств. З його допомогою виробляються стратегія і тактика розвитку підприємства, обгрунтовуються плани й управлінські рішення, здійснюється контроль за їхнім виконанням, виявляються резерви підвищення ефективності торговвельної діяльності, оцінюються результати діяльності підприємства, його підрозділів і робітників. Під аналізом розуміється засіб пізнання предметів і явищ навколишнього середовища, заснований на розчленовуванні цілого на складові частини і вивчення їх у всьому різноманітті зв'язків і залежностей. Актуальність теми: функціонування підприємства в нових умовах висуває на перший план вирішення ряду проблем, що по’язані з вибором і закріпленням певної частини ринку (ринкової ніші), формування конкурентного статусу підприємства і підтримкою його в умовах загострення конкурентної боротьби. Ефективність підприємницької діяльності торговельного підприємства певною мірою визначається станом та кон’юнктурою ринків, на яких працює або з якими взаємодіє підприємство. Це обумовлює необхідність проведення комплексного аналізу діяльності торговельного підприємства. Іншими словами це дасть можливість проаналізувати і визначити конкурентне становище торговельного підприємства на ринку та встановити майбутні напрямки господарської діяльності. Об’єктом дослідження виступає торговельна діяльність ТзОВ ТВК № 7 “Львівхолод” у м.Перемишляни Львівської області. Мета дослідження: виявлення позитивних і негативних сторін в діяльності торговельного підприємста для забезпечення ефективної і стабільної роботи в майбутньому. Зміст аналізу випливає з функцій. Перша функція - вивчення характеру дії економічних законів, встановлення закономірностей і тенденцій економічних явищ і процесів у конкретних умовах підприємства. Друга функція аналізу - контроль за виконанням планів і управлінських рішень, за економічним використанням ресурсів. Третя і основна функція аналізу - пошук резервів підвищення ефективності торговельної діяльності на основі вивчення передового досвіду і досягнень науки і практики. Четверта функція аналізу - оцінка результатів діяльності підприємства по виконанню планів, досягнутому рівню розвитку економіки, використанню наявних можливостей. І накінець п’ята - розробка заходів по використанню виявлених резервів у процесі господарської діяльності. В курсовій роботі дано характеристику: - по-перше, економічній сутності аналізу діяльності філії №7 ТзОВ ТВК “Львівхолод” - по-друге, основним видам аналізу діяльності філії №7 ТзОВ ТВК “Львівхолод” - по-третє, фінансовому стану філії №7 ТзОВ ТВК “Львівхолод” в м.Перемишляни Львівської області і шляхи підвищення ефективності діяльності фірми за допомогою комплексного аналізу діяльності торговельного підприємства.