0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

«Інформаційні агентства Німеччини: «Дойче прес агентур» (ДПА), «Альгемайнер дойчер нахрихтендинст» (АДН)» (ID:128135)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 33
Рік виконання: 2016
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ІНФОРМАЦІЙНІ АГЕНТСТВА 4 1.1. Сутність поняття «Інформаційне агентство» 4 1.2. Види інформаційних агентств 7 РОЗДІЛ 2. ЖУРНАЛІСТИКА НІМЕЧЧИНИ 12 2.1. Історія друку в Німеччині. 12 2.2. Умови становлення журналістики Німеччини як професійної діяльності. 16 РОЗДІЛ 3. ІНФОРМАЦІЙНІ АГЕНТСТВА НІМЕЧЧИНИ 19 3.1. Дойче прессе-агентур (ДПА) 19 3.2. Альгемайнер дойчер нахрихтендинст (АДН) 24 ВИСНОВКИ 28 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 29 ДОДАТКИ 32
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Як відомо, Німеччина - країна, де Іоганом Гутенбергом в 15 столітті було винайдено книгодрукування. Це дало поштовх подальшому становленню і розвитку журналістики в Європі. З моменту першого друкованого видання пройшло більше 500 років, і сьогодні в сучасній Німеччині, згідно зі статистичними даними, продається майже 25 мільйонів примірників щоденних газет. Німеччина займає 4-е місце в світі по числу газет на тисячу жителів - після Японії, Великобританії і Швейцарії. Крім цього, в країні, де проживає 74,6 мільйонів німців і 7,4 мільйона іноземців, зареєстровано 38 мільйонів радіоприймачів і 34 мільйони телевізорів. Таким чином, можна сміливо сказати, що жителі сучасної Німеччини добре забезпечені засобами масової інформації. Однак статистика мало про що говорить, важливіше інше. Якою свободою користуються ЗМІ в Німеччині, які їхні фінансова і правова бази, з якими проблемами їм доводиться стикатися? Що являє собою цей важливий сектор німецької економіки, що нараховує майже півмільйона працівників і має річний оборот в 70 млрд. Марок? Незважаючи на те, що про діяльність ЗМІ Німеччини написано чимало робіт, ці питання були недостатньо висвітлені і, в основному, стосувалися друкованих ЗМІ. У цьому і полягає актуальність дослідження. Мета роботи розглянути ЗМІ Німеччини на прикладі Дойче прес-агентур (ДПА) та Альгемайнер дойчер нахрихтендинст (АДН). Об’єкт дослідження: інформаційні агентства. Предмет дослідження: інформаційні агентства Німеччини: «Дойче прес агентур» (ДПА), «Альгемайнер дойчер нахрихтендинст» (АДН). Відповідно до мети роботи було поставлено завдання: Проаналізувати ЗМІ Німеччини; Охарактеризувати інформаційне агентство «Дойче прес агентур» Охарактеризувати інформаційне агентство «Альгемайнер дойчер нахрихтендинст» (АДН).