0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

«Діяльність інформаційних агентств у контексті громадянської журналістики» (ID:128144)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 32
Рік виконання: 2016
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
Вступ 3 Розділ 1.Інформаційні агентства як суб’єкти інформаційної діяльності 5 1.1. Діяльність та статус інформаційних агентств 5 1.2. Право на заснування інформаційного агентства 14 Розділ 2. Інформаційні агентства та громадська журналістика 18 2.1. Інформаційні агентства 18 2.2. Поняття громадської журналістики 21 Розділ 3. Інформаційні агентства в контексті громадської журналістики .23 3.1. Громадянська журналістика в Україні 23 3.2. «Громадянська» журналістика як альтернативна область журналістської діяльності 26 Висновки 28 Список використаної літератури 29
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП У сучасному інформаційному суспільстві, основною ознакою якого є глобалізація, журналістика є одним з основоположних чинників. І, ідучи за віяннями сучасної культури, у журналістиці з’являється новий напрям – інформаційні агентства в контексті громадянської журналістики. Для нормального функціонування будь-якої соціальної системи необхідний безперервний потік інформації. Він відповідно орієнтує кожну особу і тримає її у стані інформаційної насиченості. Кожна людина зі свого боку постійно знаходиться в інформаційному потоці. Адже лише за умови безперервного інформаційного спілкування із зовнішнім середовищем людина здатна продуктивно мислити й активно діяти. При цьому почувати себе впевнено вона може лише тоді, коли її свідомість відображає суспільне, або, в усякому разі, приведене у певне співвідношення до нього. Інформаційні агентства перебувають у самісінькому центрі системи засобів. Їхня робота рідко сягає широкого загалу безпосередньо: зазвичай, новини, які готують агентства, використовують інші засоби масової інформації: газети, телебачення та радіо. Головними читачами інформаційних «стрічок» (названих так через рулонів папери, які використовувалися досі до друку повідомлень агентств) є професійними журналістами чи аналітики – лише вони можуть дати раду сотнях повідомлень попри всі мислимі теми, з’являються на «стрічках новин». Успішна робота агентств залежить від використання коштів комунікації. Без комп’ютерних мереж, супутниковому зв’язку неможливо досягти належного рівня оперативності, отже, бути конкурентоспроможним. Великі агентства мають можливість вести роботу у режимі реального часу: повідомлення про найважливіших подіях надходять адресата за кілька хвилин по тому, як вони сталися. Актуальність дослідження. В даний період розвитку людства інформаційні агентства відіграють величезну роль. Адже кожна людина хоче бути інформована про стан в суспільстві. Об’єкт дослідження: інформаційні агентства. Предмет дослідження: інформаційні агентства у контексті громадянської журналістики. Мета роботи: дослідити діяльність інформаційних агентств у контексті громадянської журналістики. Відповідно до мети поставлено такі завдання:  Дослідити діяльність інформаційних агентств;  Визначити суть громадянської журналістики;  Визначити поняття громадянської журналістики.