0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Психологічні аспекти сприйняття журналістського твору (ID:175836)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 49
Рік виконання: 2015
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ СПИСОК УМОВНИХ СКОРОЧЕНЬ………………………………………………3 ВСТУП……………………………………………………………………………….4 РОЗДІЛ I. ТЕКСТ ЯК ОСНОВНА ФОРМА РЕАЛІЗАЦІЇ ЖУРНАЛІСТСЬКОЇ ТВОРЧОСТІ………………………………………………………………………….8 1.1. Текст як міждисциплінарне поняття………………………………………...8 1.2. Психологічні особливості сприймання тексту…………………………….12 1.3. Сугестивні текстові технології впливу на аудиторію через ЗМІ…………16 Висновки до розділу I………………………………………………………………23 РОЗДІЛ II. ПРАКТИЧНЕ ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДІВ МОВНОГО МАНІПУЛЮВАННЯ У ЗАСОБАХ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ…………………24 2.1. Маніпулювання смисловим значенням виразу…………………………….24 2.2. Спрощення і фрагментація змісту інформації як метод впливу…………..29 2.3. Вплив графічного оформлення текстів на психологію сприйняття журналістського твору……………………………………………………………...37 Висновки до розділу II……………………………………………………………...41 ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ…………………………………………………………....42 РЕКОМЕНДАЦІЇ……………………………………………………………………45 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………………………...46
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Медіатекст, на відміну від інших видів тексту, — це твір масовоінформаційної діяльності та масової комунікації. Суть медіатексту — конкретна інформація, що виражена мовленням з метою впливу на громадську думку, переконання. За медіатекстом стоїть мовна особистість журналіста, його світосприйняття, інтелектуальний рівень, когнітивна здатність [44]. Медіатексти мають універсальні риси: слово, звук, візуальність (кінокадри, фото, відеосюжети). Традиційно їх поділяють на радіо-, теле-, газетні та інтернет-тексти [44]. Медіатекст набуває відразу двох принципових властивостей. Перша – журналістський текст є мовленням відірваним від мовця,тому відразу втрачає зв'язок з джерелом походження. А тому він позбавлений можливості додаткових роз’яснень і доповнень, які б забезпечили адекватне сприйняття його адресатом комунікації. Друга властивість – на відміну від міжособистісної усної комунікації, кількість адресатів у медіатексту розширюється до невизначеної кількості. Тобто авторське розуміння тексту перетворюється на одну з численних можливих інтерпретацій [20]. Журналістський текст несе в собі особливий вид інформації – журналістську інформацію. Вона характеризується комплексом властивостей, що викликають певні типи реакцій на публікації. Таких типів зафіксовано три... ***** Проблему мовних маніпуляцій сьогодні досліджує багато вчених. А. Данилова визначає мовне маніпулювання як «прихований мовний вплив на адресата, що навмисне вводить його в оману стосовно змісту чи задуму мовлення, який здійснюється на трьох рівнях: індивідуальному, груповому й масовому. Визначальним фактором і, відповідно, інтенціональним підґрунтям маніпулювання є некритичне сприйняття інформації адресатом» [2, с. 12]. Мовознавець Н. Петрова розглядає феномен мовленнєвої агресії як форму «мовленнєвої поведінки, націленої на образу чи навмисне завдання шкоди людині, групі людей, організації чи суспільству взагалі» [21]. В окрему галузь науки виділяється медіалінгвістика – наука, яка (за визначенням проф. Т.Г. Добросклонської) вивчає функціонування мови у сфері масових комунікацій [14]. Сугестивні текстові технології впливу можна розподілити на три групи: 1. Лінгвістичні. Сюди відносять стилістичні прийоми та виразні засоби мови, які сприяють створенню комічного ефекту, нагнітанню страху, відображенню чуток тощо. 2. Квазілінгвістичні – розмір та колористику шрифту, а також особливості розташування тексту у друкованому виданні. Квазілінгвістичні засоби маніпулятивного впливу сприймаються читачем за рахунок зорового каналу сприйняття і допомагають авторові газетного повідомлення імпліцитно виразити свою оцінку теми повідомлення та його об’єкту. 3. Нелінгвістичні. У цю групу належать невербальні елементи смислового простору медіатексту: фотографії, графіки, схеми, таблиці, колажі, малюнки, тощо. ****** ТСН повідомили: «Електроблокада Криму: активісти залишили у темряві окупований півострів», а також інші матеріали на цю тему прикрашали заголовки «Енергоармагедон у Криму: активісти обіцяють продовжувати блокування ремонту повалених електроопор», «Кримський блекаут: всі подробиці загострення ситуації у Чаплинці». Знову яскрава гра на психології сприйняття дисфемізмів «блокада», «блекаут»...