0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

КАТАЛОГ ЯК СПОСІБ ПРОСУВАННЯ ВИДАВНИЧОЇ ПРОДУКЦІЇ (ID:25308)

Тип роботи: дипломна
Сторінок: 104
Рік виконання: 2009
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП РОЗДІЛ 1. КАТАЛОГ ЯК СПОСІБ ПРОСУВАННЯ ВИДАВНИЧОЇ ПРОДУКЦІЇ 1.1. Каталог – реклама видавничої продукції 1.2. Каталог як елемент маркетингової комунікації видавництва 1.3. Висновки РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ КАТАЛОГІВ КНИЖКОВИХ ВИДАНЬ \ 2.1. Особливості каталогів книжкових видань 2.2. Аналіз практики видавництв щодо підготовки і випуску каталогу книжкових видань 2.3. Висновки РОЗДІЛ 3. ХАРАКТЕРИСТИКА УКРАЇНСЬКОГО ВИДАВНИЦТВА «ФАКТ» ТА ОСОБЛИВОСТІ СТРУКТУРНО-ГРАФІЧНОЇ КОНЦЕПЦІЇ КАТАЛОГУ КНИЖКОВИХ ВИДАНЬ «ОСІНЬ»… 3.1. Характеристика українського видавництва «Факт» 3.2. Загальна характеристика каталогу «Осінь» 3.3. Висновки ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову