0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

«ТРАНСФОРМОВАНІ ФРАЗЕОЛОГІЗМИ У ЗАГОЛОВКОВИХ КОМПОНЕНТАХ УКРАЇНСЬКОЇ ГАЗЕТНОЇ ПУБЛІЦИСТИКИ» (на матеріалі газети «Україна молода» за 2013 р.) (ID:61050)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 21
Рік виконання: 2014
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ ФРАЗЕОЛОГІЧНИХ ОДИНИЦЬ ТА ЇХ ТРАНСФОРМАЦІЇ 1.1. Поняття фразеологічної одиниці та її ознаки 1.2. Трансформація та актуалізація фразеологічних одиниць РОЗДІЛ 2. ТРАНСФОРМОВАНІ ФРАЗЕОЛОГІЗМИ У ЗАГОЛОВКОВИХ КОМПОНЕНТАХ ГАЗЕТИ «УКРАЇНА МОЛОДА» 2.1. Роль трансформованих фразеологізмів у заголовках газет 2.2. Основні особливості авторських перетворень фразеологізмів (на матеріалах газети «Україна молода» за 2013 р.) ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову