0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Інформаційна структура медіатексту (ID:840058)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 27
Рік виконання: 2023
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
Вступ………………………………………………………………………...3 Розділ 1. Теоретичні засади дослідження медіатексту…………………5 Розділ 2. Аналіз тематики публікацій в досліджуваних Інтернет-виданнях………………………………………………………………………….9 Розділ 3. Жанрова різноманітність медіатекстів онлайнових ЗМІ…….20 Висновки…………………………………………………………………..25 Список використаної літератури і джерел……………………………..26
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Висновки Виявивши особливості інформаційної структури медіатексту на прикладі українських Інтернет-видань «Українська правда», «Апостроф» та «УНІАН» за серпень 2022 року, ми дійшли таких висновків. 1. Розкрили теоретичні засади дослідження медіатексту, з’ясувавши, що у структурі мережі Інтернет медіатекст розташовується на сайтах, контент якого являє собою конгломерат текстової інформації, зображень, мультимедіа, механізмів підтримки інтерактивності, анімації, графіки та звуку. Специфічними рисами Інтернет-видань визначили інтерактивність, гіпертекстуальність, мультимедійність. 2. Проаналізували тематику публікацій в досліджуваних Інтернет-виданнях, визначивши, що основними темами публікацій у вітчизняних ЗМІ, починаючи з 24 лютого 2022 року, стали повідомлення про віроломну війну РФ в Україні. Інша тематика проаналізованих видань є дуже широкою, що зумовлює читацький інтерес, адже відвідувачі цих сайтів можуть отримати практично необмежену інформаційну картину з найбільш актуальних питань. 3. Охарактеризували жанрову різноманітність медіатекстів онлайнових ЗМІ, встановивши, що жанрове наповнення Інтернет-видань «Українська правда», «Апостроф» та «УНІАН» суттєво відрізняється. Переважна більшість повідомлень на сайтах написана в жанрі інформаційної (новинної) замітки, якій властиві лаконічність, концентрація уваги на факті, стислість. Підкреслили, що класична новинна замітка, доповнена гіпертекстом, отримує новий смисл та змінює процес сприйняття новини. З-поміж проаналізованих видань саме «Українська правда» публікує медіатексти, використовуючи аналітичні й, подекуди, художньо-публіцистичні жанри (нариси, життєві історії, есеї). Надзвичайно продуктивним на сторінках «Української правди» є використання авторських колонок.