0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Комунікаційний аспект функціонування корпоративних ЗМІ (на прикладі «Територія універсального сервісу» та «Газпром») (ID:94034)

Тип роботи: бакалаврська
Сторінок: 72
Рік виконання: 2013
Вартість: 600
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП РОЗДІЛ І. ПОНЯТТЯ «КОРПОРАТИВНІ ЗАСОБИ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ» 1.1. Корпоративна преса як засіб інформування 1.2. Види корпоративних ЗМІ 1.3. Цілі та задачі корпоративних ЗМІ 1.4. Короткий огляд ринку українських корпоративних видань Висновки до першого розділу РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ КОРПОРАТИВНИХ ВИДАНЬ «ГАЗПРОМ» ТА «ТЕРИТОРІЯ УНАВЕРСАЛЬНОГО СЕРВІСУ» 2.1. Особливості комунікаційного аспекту корпоративних ЗМІ 2.2. Аналіз досліджуваних видань 2.3. Корпоративний журнал «Газпром», його тип, основні завдання та структура 2.4. Корпоративний журнал «Територія універсального сервісу», його тип, завдання та основні риси 2.5. Схожість та відмінність корпоративних видань «Газпром» та «Територія універсального сервісу» Висновки до другого розділу ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ Додаються анотації на 3 мовах
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову