0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Реалізація місії фірми в стратегії зовнішньоекономічної діяльності (ID:136439)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:ЗЕД
Сторінок: 84
Рік виконання: 2014
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП Розділ 1. Теоретико-медологічні засади формування місії фірми в рамках стратегічного планування ЗЕД 1.1 Економічний зміст та призначення стратегічного планування ЗЕД 1.2 Підходи до формування стратегії зовнішньоекономічної діяльності підприємства 1.3. Місія фірм, як елемент стратегічного планування її ЗЕД Розділ 2. Механізм реалізації місії фірми в ЗЕД 2.1 Процедура встановлення місії ТОВ «ЕККАУНТ-БЕСТ» 2.2 Заходи щодо реалізації місії фірми 2.3 Ризики, що виникають при ЗЕД та способи їх мінімізації Розділ 3. Проблеми і перспективи реалізації місії фірм в Україні в стратегії зовнішньоекономічної діяльності 3.1 Аналіз сучасного стану формування і реалізації місії фірм в Україні 3.2. Перспективи реалізації місії фірм в Україні в стратегії зовнішньоекономічної діяльності ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність. В умовах розвитку економіки України та євроінтеграції з метою підвищення рівня конкурентоспроможності та ділової активності для більшості вітчизняних підприємств важливого значення набуває питання об’єднаності та цілеспрямованості усіх працівників організації, підвищення рівня довіри зі сторони споживачів, підтримка ділових партнерів тощо. Одним з універсальних інструментів для вирішення даних завдань може стати задекларована загальна місія організації. Визначення місії виступає важливою складовою ідеологічної бази сучасної організації, визначаючи її статус, основні напрямки діяльності та соціальне призначення. Розробка та впровадження системи стратегічних дій з розвитку потенціалу підприємства є основою досягнення економічної результативності та зміцнення позицій підприємства на міжнародному ринку. Сутність та роль місії організації в системі менеджменту, окремі її складові досліджували такі вітчизняні та іноземні вчені: І.Ансоф, Р.Аккоф, М.Алєксєєва, М.Альберт, В.Баранчєєв, О.Віханський, В. Василенко, В.Герасимчук, Р.Дафт, О.Дейнека, П.Дойль, П.Друкер, Є.Ємельянов, Е.Кембел, Г.Кіндрацька, О.Ковтун, Ф.Котлер, Є.Крикавський, О.Кузьмін, М.Мескон, А.Міщенко, А.Наумов, П.Нівел, Й.Петрович, Ж.Поплавська, А.Степанов, А.Стрікленд, А.Томпсон, Н.Трєнєв, Н.Тян, А.Ушаков, Г.Хаєт, Ф.Хедоурі, Н.Чухрай, А.Шегда, В.Шейн, Є.Яхонтова, В.Яцура та ін. Ці науковці зробили вагомий внесок у розуміння ролі місії організації, розглянули окремі її складові, чинники впливу, виокремили принципи та навели коротку характеристику особливостей її формування. Метою дипломної роботи є реалізація місії фірми в стратегії зовнішньоекономічної діяльності. Об’єктом дослідження є механізм реалізація місії ТОВ «ЕККАУНТ-БЕСТ»в стратегії зовнішньоекономічної діяльності. Предметом дослідження є перспективи розвитку стратегічного планування при виході підприємства на зовнішній ринок. Для досягнення поставленої перед нами мети потрібно розв’язати такі завдання: • дослідити підходи до трактування місії фірми у зовнішньоекономічній діяльності • визначити особливості формування стратегії зовнішньоекономічної діяльності підприємства в сучасному глобалізаційному просторі. • дослідити процедуру стратегічного планування ЗЕД на підприємстві • проаналізувати процедуру встановлення місії підприємства • провести заходи щодо реалізації місії фірми ТОВ «ЕККАУНТ-БЕСТ» • дослідити ризики, що виникають при ЗЕД та способи їх мінімізації • охарактеризувати проблему розробки та вибору стратегії виходу підприємства на зовнішній ринок • запропонувати формування економічної ринкової стратегії для виходу підприємства на зовнішній ринок Методи дослідження. Вирішення обраного науково-практичного завдання базується на загальнонаукових принципах проведення комплексних досліджень. Теоретичну і методологічну основу дипломної роботи становлять наукові викладки та положення вітчизняних та зарубіжних економістів, присвячені проблемам сутності та ролі місії організації в системі менеджменту підприємств, формуванню та реалізації конкурентних стратегій. У процесі дослідження були використані наступні сучасні методи дослідження: статистичного аналізу (при збиранні даних, що аналізуються), експертних оцінок (використовувався при аналізі галузі газовидобування), метод коефіцієнтів (при обчислення коефіцієнтів, які відображають позицію фірми в галузі), метод спостережень (при проведенні спостережень за динамікою обсягів імпорту та збуту продукції).
Інші роботи з даної категорії: