0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Стратегія виходу підприємств Миколаївської області на зовнішній ринок (ID:39860)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:ЗЕД
Сторінок: 56
Рік виконання: 2011
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ 1.1. Теоретичні підходи до формування стратегії зовнішньоекономічної діяльності підприємства як фактора його конкурентоспроможності 1.2. Стратегічні цілі та особливості їх визначення на підприємстві в умовах ринкової економіки 1.3. Сучасний стан та тенденції розвитку зовнішньоекономіічної діяльності підприємств Миколаївської області РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ .... 2.1. Загальна характеристика діяльності підприємства 2.2. Аналіз конкурентоспроможності ........... на зовнішньому ринку РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ СТРАТЕГІЙ ВИХОДУ НА ЗОВНІШНІЙ РИНОК ТОВ ................ В УМОВАХ КОНКУРЕНЦІЇ 3.1 Обгрунтування напрямів підвищення ефективності зовнішньоекономічної діяльності підприємства як фактору підвищення рівня конкурентоспроможності 3.2. Шляхи удосконалення формування стратегичних цілей підприємства ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Інші роботи з даної категорії: