0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Боротьба за розв’язання расової проблеми у США впродовж 1930-х ― 1980-х рр. (ID:142325)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Історія
Сторінок: 76
Рік виконання: 2012
Вартість: 1200
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП………………………………………………………………………………..3 РОЗДІЛ І. ІСТОРІОГРАФІЯ БОРОТЬБИ ЗА РОЗВ’ЯЗАННЯ РАСОВОЇ ПРОБЛЕМИ У США ВПРОДОВЖ 1930-1980 РР…………………………………7 РОЗДІЛ ІІ. ХАРАКТЕР ТА ОЗНАКИ РАСОВОЇ ДИСКРИМІНАЦІЇ У США НА ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТТЯ………………………………………………………...23 РОЗДІЛ ІІІ. ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ЯВИЩ РАСИЗМУ ТА АНТИРАСИЗМУ ПІСЛЯ ДРУГОЇ СВІТОВОЇ ВІЙНИ………………………………………………32 ВИСНОВКИ………………………………………………………………………...58 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ТА ЛІТЕРАТУРИ……………………..63 ДОДАТКИ………………………………………………………………………..…69
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Негритянська проблема ― одна з основних і центральних проблем у внутрішньополітичному житті США. Не дивно, що проблема ця привертає увагу істориків, економістів, соціологів, публіцистів і політичних діячів США. За останні десятиріччя в США видана воістину величезна література з історії негритянського народу. Історики та соціологи Сполучених Штатів, на зразок Барджесса, Більбо, Богардуса, Сімкінса та інших, по суті, є відвертими і затятими адвокатами теорії «переваги англо-саксів», які ними оголошуються людьми «особливої породи», тоді як інші нації оцінюються як люди «нижчої породи». Вони розвивають шалену енергію, щоб прищепити масам отруту шовінізму, расизму й ненависті до негрів та інших кольорових народів. Виникнення і розвиток американської історіографії відбувалося в умовах безроздільного панування расизму і білого шовінізму в історичній науці США. Расисти, як і всі консервативні течії американської історіографії, спираючись на доктрину «верховенства білої раси», виступають за збереження в незмінному вигляді існуючої в країні системи расових відносин, заснованої на дискримінації та сегрегації «кольорових» американців. На таких позиціях стоять К. Путнем, К. Кун, Д. Кілнатрік, О. Шьюн, А. Дженсен та інші послідовники «класиків» американського расизму: Д. Барджесса, У. Даннінга, Д. Родса, а також Д. Мілтона, К. Боерса, А. Невінса, Т. Більбо. Неорасисти вороже ставляться до сучасного негритянского руху і виступають проти вимушених поступок йому з боку правлячих кіл країни [2, c.5]. Типовим представником реакційних істориків та соціологів в Сполучених Штатах є Т. Більбо, який у своїй книзі «Вибирайте між відокремленням або перетворенням в покидьків» відверто писав про існуючу нібито загрозу «цивілізації білої людини» в результаті змішування білої людини з представниками інших рас, в першу чергу з неграми. Щоб уникнути цієї загрози, сенатор Більбо рекомендував вислати 15000000 негрів США в Африку. Расист Барджесс в своїй книзі «Реконструкція та конституція» оголошує Реконструкцію Півдня злочином проти «білої раси» і закликає до поневолення «нижчої раси» [3]. У книзі, що вийшла 1953 року «Сполучені Штати Америки. Історія» професор Паркс обмовляє аболіціоністів, осуджує всю політику «реконструкції», виправдовує введення «чорних кодексів »та інші реакційні закони в південних штатах, які позбавляли негрів елементарних громадянських і людських прав [7, c.111]. Коултер, Генрі, Боуерс не тільки заперечують прогресивне значення громадянської війни, але намагаються виправдати існування на Півдні рабовласницької системи. Роки Реконструкції вони розглядають як «трагічну» епоху в історії США і, як затяті расисти, зводять наклеп на негритянські народні маси. Інша група істориків, хоча і претендує на об'єктивність в історичному дослідженні, насправді фальсифікує історію негритянського народу. До цієї групи можна віднести Родса, Даннінга, Бірда та інших. Більшість з них визнає прогресивне значення громадянської війни і існування дискримінації щодо негрів в економічній, політичній, соціальній та інших сферах життя. Однак, відкрито чи приховано підтримуючи ідеологію «переваги білої раси», ці історики також заперечують революційні традиції негрів і розглядають їх як «інертну» і «покірливу» масу, а деякі з них (Родс, Даннінг) з захопленням пишуть про піднесення реакції у 1877 році після вступу на пост президента Резерфорда Хейса і навіть намагаються виправдати «чорні кодекси» і дискримінаційне законодавство [18, c.247].