0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Стереотипи в рекламних текстах (ID:104929)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 40
Рік виконання: 2015
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
ВСТУП 3 ГЛАВА 1. РЕКЛАМНИЙ ТЕКСТ І ЙОГО ПСИХОЛОГІЧНИЙ ВПЛИВ НА СПОЖИВАЧА 5 1.1. Загальні характеристики рекламного тексту 5 1.2 Проблема зіткнення культур в рекламі 8 РОЗДІЛ 2. ЕТНІЧНІ СТЕРЕОТИПИ В РЕКЛАМНИХ ТЕКСТАХ 15 2.1. Поняття національного та етнічного стереотипу 15 2.2 Класифікація національних стереотипів 18 РОЗДІЛ 3. ВРАХУВАННЯ ЕТНІЧНИХ СТЕРЕОТИПІВ ПРИ ПЕРЕКЛАДІ РЕКЛАМНОГО ТЕКСТУ (НА ПРИКЛАДІ АНГЛОМОВНОЇ РЕКЛАМИ 22 3.2. Етнічні аспекти перекладу рекламного тексту 26 ВИСНОВКИ 36 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ТА ЛІТЕРАТУРИ 38
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову