0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Позаурочна навчально-виховна робота з образотворчого мистецтва як засіб формування естетичної культури учнів основної школи (ID:127700)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 34
Рік виконання: 2015
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП……………………………………………………………………………….3 РОЗДІЛ І. Науково-теоретичний аналіз проблеми естетичного виховання учнів засобами образотворчого мистецтва в позаурочний час…………………………………………………………..……………………….6 1.1. Суть і специфіка естетичного виховання……………………………………...6 1.2. Роль естетичного виховання в розвитку особистості засобами образотворчого мистецтва в позаурочний час……………………..……………11 Висновки до першого розділу…………...…………………………………….…..20 РОЗДІЛ ІІ. Особливості естетичного виховання учнів засобами образотворчого мистецтва в позаурочний час…………………….………..21 2.1. Методика формування естетичного виховання учнів в позаурочний час................................................................................................................................21 2.2 Сценарій вихового заходу……………………………………………………..24 Висновки до другого розділу……………….……………………………………..30 ВИСНОВКИ...……...………………………………………………………………31 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……...………………………….…….33 ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Естетичне виховання – складова виховного процесу, безпосередньо спря- мована на формування здатності сприймати і перетворювати дійсність за зако- нами краси в усіх сферах діяльності людини [1, с. 150–151]. Методологічною засадою естетичного виховання є етика – наука про зага- льні закономірності художнього освоєння дійсності людиною, про сутність і форми відображення дійсності й перетворення життя за законами краси, про роль мистецтва в розвитку суспільства [2, с. 78–79]. На наш погляд, естетичне виховання являє собою складний суперечливий процес, у якому переплітаються цілеспрямовані педагогічні впливи зі стихійни- ми взаємодіями різної естетичної гідності. Здійснення естетичного виховання означає в першу чергу формування у студентів естетичного ставлення до мистецтва і дійсності з позицій ідейно- естетичного ідеалу Ідеал – це завжди уявний образ людини чи системи суспільних відносин, що може існувати як суб’єктивна реальність або об’єктивна реальність у вигляді художнього твору чи наукового трактату [3, с. 323–325].