0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Linguistic means of persuasion in social media discourse (ID:255066)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Лінгвістика
Сторінок: 34
Рік виконання: 2017
Вартість: 800 грн
Купити цю роботу
Зміст
TABLE OF CONTENTS INTRODUCTION………………………………………………………………...2 CHAPTER ONE. PERSUASION AS A FORM OF COMMUNICATION…..5 1.1. Notion of persuasion………………………………………………………...5 1.2. Persuasion in psychology – suggestive method……………………………..7 1.3. Persuasion in grammar and stylistics………………………………………10 1.4. Persuasion as a form of communication……………………………………11 1.5. Elements of persuasion……………………………………………………..13 Conclusions to Chapter One……………………………………………………15 CHAPTER TWO. LINGUISTIC MEANS OF PERSUASION IN MODERN MEDIA DISCOURSE…………………………………………………………16 2.1. Language of newspapers…………………………………………………..16 2.2. Conceptual structure of news………………………………………………18 2.3. Newspaper headlines……………………………………………………….21 2.4. Persuasive grammar………………………………………………………..23 2.5. Lexicon of persuasion…………………………………………………….25 Conclusions to Chapter Two……………………………………………………28 GENERAL CONCLUSIONS…………………………………………………...29 RÉSUMÉ…………………………………………………………………………31 LIST OF REFERENCE MATERIALS………………………………………...32 LIST OF ILLUSTRATIONAL MATERIALS………………..….. …………..34
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову