0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Згубний вплив грошей на людські стосунки у романі "Батько Горіо" (ID:115684)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Література
Сторінок: 44
Рік виконання: 2015
Вартість: 70
Купити цю роботу
Зміст
Зміст Вступ Розділ перший. Оноре де Бальзак – яскравий представник критичного реалізму в західноєвропейській літературі 1.1. Критичний реалізм у французькій літературі ХІХ століття 1.2. Творець величної епопеї “Людська комедія” Розділ другий. “Батько Горіо” – картина деградації французького суспільства ХІХ століття 2.1. Трагедія батько Горіо 2.2. Згубний вплив грошей на героїв роману “Батько Горіо” Висновки Список використаної літератури
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ Протягом багатьох років творчість Бальзака було предметом суперечок, що мали не тільки історичний, але і теоретичний характер. Ці суперечки оберталися переважно навколо проблеми, що дотепер стоїть в центрі естетических міркувань наших критиків та теоретиків. Труднощі, скоріш удавані, чим реальні, полягають в тому, що по своїх політичних поглядах Бальзак був представником украй реакційної партії, тим часом як його творчість має величезну художню і пізнавальну цінність. Він стоїть на стороні феодальної аристократії, рекомендує абсолютну монархію і католицизм, більше всього боїться демократії, що, на його думку, може призвести до народовладдя, і цим самим знищить всяке громадське життя. Начебто у повному протиріччі з цими поглядами є творчість Бальзака, яка критикує те саме суспільство, що він так завзято захищає, розкриває всі його виразки і зображує панівні класи в досить непривабливому виді. Як це могло трапитися? Чи не є це протиріччя між світоглядом і творчістю законом? До такого висновку приходили багато критиків. Дійсно, адже це не лише індивідуальна особливість Бальзака. Дуже багато хто з великих письменників минулого, що критикували свою сучасність та оголювали всі її пороки і тим самим сприяли глибокому пізнанню суспільних закономірностей, по своїх філософських і політичних поглядах були далеко «не на висоті». Метою даної курсової роботи є дослідження на прикладі роману Бальзака “Батько Горіо” (1834) краху суспільних підвалин Франції початку 20-х років ХІХ століття: падіння французького дворянства, зростаючий авантюризм буржуазії та розпад сімейних зв’язків в суспільстві, в якому панують гроші. Також проведемо аналіз основних прийомів і засобів характеристики персонажів роману, і розкриємо руйнівну силу “влади золота” на людей, на міжособистісні та суспільні стосунки, з’ясуємо суть філософії персонажів роману Горіо, Растіньяка та інших. Розділ перший. Оноре де Бальзак – яскравий представник критичного реалізму в західноєвропейській літературі. 1.1. Критичний реалізм у французькій літературі першої половини ХІХ століття. Критичний реалізм виник у Франції в другій чверті XIX століття, коли затвердилося економічне панування буржуазії і на історичну арену став виходити пролетаріат, загострилася боротьба між прихильниками і супротивниками монархічної влади, коли битви та війни погіршили і без того тяжке положення народу і коли «перед людьми виникла невідворотна необхідність осмислити сутність і напрямок руху суспільства, ... люди стали усвідомлювати, що людські вчинки і почуття... визначаються реальними, чи, точніше, матеріальними причинами» . Викликаний до життя самим ходом історичного розвитку, критичний реалізм був тісно пов'язаний з романтичним рухом століття. Ця наступність складалася насамперед у критичному відношенні до дійсності та в інтересі до внутрішнього світу людини, його духовного життя. Але романтиків цікавив лише духовний бунт виняткової особистості, яка живе найчастіше у виняткових обставинах, представників же критичного реалізму — людське життя у всіх її різноманітних проявах: матеріальному, духовному, суспільно-діловому, сімейному, службовому та ін. У реалістичній літературі людина зображується в конкретних історичних обставинах. Вона живе інтересами свого середовища, свого стану, подіями свого часу, із усіма його протиріччями. Такий підхід до зображення життя складає найважливіший принцип мистецтва критичного реалізму - принцип соціальності, що тісно зв'язаний із другим важливим положенням реалістичної естетики - принципом історизму.