0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ПОЕТИКА ПАТРІОТИЧНИХ ВІРШІВ ГО МОЖО (ID:140967)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Література
Сторінок: 79
Рік виконання: 2016
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП……………………………………………………………………..4 РОЗДІЛ I. ХУДОЖНІЙ ОБРАЗ І СИМВОЛ ЯК САМОСТІЙНІ ЗНАКИ ПОЕТИЧНОГО ТЕКСТУ…………………………………….7 1.1.Поняття художнього образу, його основні властивості і функції, типології образності………………………………….10 1.2.Поняття символу, його основні функції в художньому тексті властивості і семантична структура…………………….12 1.2.1. Формально-семіотичний та багатосмисловий символ…………………………………………………………13 1.2.2. Образ і образність в художньому творі…….15 1.2.3. Функції символу в поетичному творі………..17 1.3. Тропи в художньому творі…………………………….19 Висновки до першого розділу…………………………………………23 РОЗДІЛ ІІ. СТАНОВЛЕННЯ КИТАЙСЬКОЇ ПОЕЗІЇ ХХ СТ…..25 2.1. Література на тлі кардинальних зрушень…………...25 2.2. Стильове розмаїття китайської літератури початку ХХ століття…………………………………..............................30 2.3. Го Можо як один з найяскравіших представників романтичного напряму поезії «4 травня»………………………34 Висновки до другого розділу …………………………………………38 РОЗДІЛ ІІІ. ОБРАЗНІСТЬ І СИМВОЛІКА ПАТРІОТИЧНИХ ВІРШІВ ГО МОЖО…………………………………………………….40 3.1. Образність поезії Го Можо……………………………41 3.2. Поетичні символи в патріотичних віршах Го Можо…………………………………………………………………47 3.2.1. Особливості метонімічної символіки Го Можо…………………………………………………………..56 3.2.2. Особливості метафоричної символіки Го Можо…………………………………………………………..60 Висновки до третього розділу………………………………………..68 ВИСНОВКИ ……………………………………………………………..70 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ………………………72
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Китайська література стрімко увійшла в XX ст., зайвий раз довівши, що по праву займає одне з передових місць у світовій літературі. На літературній сцені перших десятиліть ХХ ст. відбулися значні зміни, які відділили цей період від попереднього як за кількісними, так і за якісними характеристиками, причинами чого стали і успіхи соціально-економічних реформ і широка свобода творчості. Актуальність дослідження зумовлена незначною кількістю узагальнюючих праць, що розкривають феномен китайської літератури – поезію «4 травня», яка стала першою сторінкою в історії нової китайської літератури. Вивчення процесів, що супроводжують формування поезії «4 травня», підґрунтя, на якому вона з’явилася, є важливими в осмисленні як китайської літератури початку ХХ ст., так і творчості окремих її представників. Тому Наукова новизна роботи полягає в тому, що було здійснено спробу повного і всебічного дослідження властивостей символу і образу як семіотичних концептів через призму патріотичної поезії Го Можо. Мета дослідження – концептуальна розробка символу і образу в творчості Го Можо. У зв'язку з реалізацією названої мети поставлені завдання: • визначити поняття, аналізувати основні властивості образу і символу як концептів; • розглянути структуру художнього образу і символу; • розглянути сукупність художньо-образних парадигм символів у мовній ліриці Го Можо; • аналізувати художній образ і символ як самостійні знаки в поезії Го Можо.