0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

"Художня своєрідність поеми-казки І.Франка" (ID:153337)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Література
Сторінок: 25
Рік виконання: 2014
Вартість: 400
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ПОЕМА-КАЗКА ЯК ЛІРО-ЕПІЧНИЙ ЖАНР 1.1. Місце поеми-казки у творчості І.Франка 1.2. Жанрова специфіка літературної казки РОЗДІЛ 2. ІНДИВІДУАЛЬНИЙ АВТОРСЬКИЙ ПІДХІД ДО СТВОРЕННЯ ПОЕМИ-КАЗКИ НА ПРИКЛАДІ «Фарбований лис» І. ФРАНКА 2.1. Позиція автора у «Фарбований лис» 2.2. Образна система у творі «Фарбований лис» ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Більшість творів, написаних Франком для дітей, становлять казки. Письменник часто використовував у них сюжети, взяті з народної творчості різних країн світу. Франка особливо цікавила в казках їх моральна спрямованість, ідейний зміст, співзвучність з тими проблемами й справами, якими жило тоді суспільство. Використані Франком сюжети набирали глибоко актуального значення, відзначалися яскравим національним колоритом, набували виразної виховної спрямованості. Казки І. Франка вже були предметом наукового аналізу. Зосібна, деякі з них розглядалися в аспекті художньої трансформації фольклорних джерел (О. Дей, О. Вертій), у контексті дитячої літератури (Д.Білецький, В. Бойко, І. Гмир, Л.Кіліченко) та політичної сатири (Ф.Білецький, І. Денисюк, А. Халімончук), з погляду наратології (М. Легкий). Окремим творам казкової природи присвятили свої студії А. Кримський, Т. Франко, Д.-Г. Струк, З. Гузар, П.Іванишин, Я. Мельник, Т. Михайлюк, А. Скоць, В. Шаян. Проте на сьогодні не існує аналізу такої жанрової модифікації як поема-казка, що займає важливе місце у творчості І. Франка, що і зумовлює актуальність нашої роботи. Мета дослідження полягає у вивченні художньої своєрідності поеми-казки І.Франка. Об’єктом дослідження є авторські поеми-казки Івана Франка. Предметом вивчення виступають казкові образи, що мають забарвлення й авторські трансформації, а також хронотоп віршованих та прозових літературних казок. Завдання дослідження: 1) з’ясувати суть поняття «поеми-казки»; 2) визначити її місце в українській літературі; 3) описати жанрові особливості літературної казки; 4) вивчити специфіку літературної казки у творчості І.Франка. З метою успішного вирішення окреслених завдань ми використовуємо теоретичні та практичні методи дослідження, такі як: метод аналізу, метод співставлення. Теоретичне значення роботи полягає у вивченні й осмисленні Франкової творчості, в результаті чого виявляється специфіка поем-казок у його творах. Практичне значення: матеріали роботи можуть бути використані у подальших дослідженнях української дитячої літератури. Наша робота чітко структурована: вступ, два розділи (у першому ми подаємо теоретичне обґрунтування теми, у другому демонструємо результати дослідження на конкретних прикладах), узагальнюючі висновки, список використаних джерел.