0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Розподільча логістика підприємства (ID:842255)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Логістика
Сторінок: 95
Рік виконання: 2022
Вартість: 1200
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗПОДІЛЬЧОЇ ЛОГІСТИКИ 1.1. Сутність та канали розподільчої логістики 1.2. Показники ефективності розподільчої логістики 1.3. Використання інформаційних технологій в логістиці підприємства Висновок до 1-го розділу РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ РОЗПОДІЛЬЧОЇ ЛОГІСТИКИ ТОВ «СІЛЬПО-ФУД» 2.1. Аналіз виробничо-господарської діяльності та фінансово-економічного стану ТОВ «Сільпо-ФУД» 2.2. Аналіз логістичної діяльності, розподільчої логістики та каналів розподілу продукції ТОВ «Сільпо-ФУД» 2.3. Аналіз інформаційного забезпечення логістичної діяльності ТОВ «Сільпо-ФУД» Висновок до 2-го розділу РОЗДІЛ 3. РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ РОЗПОДІЛЬЧОЇ ЛОГІСТИКИ ТОВ «СІЛЬПО -ФУД» 3.1. Рекомендації щодо оптимізації оптових постачань готової продукції «Сільпо-ФУД» 3.2. Розробка заходів щодо оптимізації структури оптових закупівель готової продукції «Сільпо-ФУД» 3.3. Економічна ефективність запропонованих заходів на ТОВ «Сільпо-ФУД» Висновок до 3-го розділу ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗПОДІЛЬЧОЇ ЛОГІСТИКИ 1.1. Сутність та канали розподільчої логістики Розподільча логістика являє собою управління транспортуванням, складуванням та іншими операціями, пов’язаними із процесом доведення готової продукції до споживачів з урахуванням вимог та інтересів останніх, а також в передачі, обробки та зберіганні необхідної інформації щодо процесу розподілу та зберігання товарів. Іншими словами, розподільчу логістику класифікують як маркетингову чи збутову логістику. Зародження наукового погляду на розподільчу логістику як окремий напрямок логістики розпочався наприкінці 60-х років. Саме тоді з’явилось уявлення про те, що об’єднання різних функцій щодо розподілу готової продукції у єдину функцію несе в собі значний резерв до підвищення ефективності управління логістичними процесами на підприємстві. Наслідком цього поєднання стало включення розподільчої логістики до системи управлінських функцій на підприємстві. Найважливіша різниця між розподільчою логістикою та традиційним розумінням збуту полягає у системному взаємозв’язку процесу розподілу із процесами виробництва та закупівель сировини. Тобто сутність функцій розподільчої логістики нерозривно пов’язана із самим виробництвом та постачанням.