0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Вдосконалення системи розподілу продукції підприємства на прикладі ВАТ «Київський завод «РАДАР» (ID:14697)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 107
Рік виконання: 2011
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. Науково теоретичні засади функціонування маркетингової політики розподілу продукції промислового підприємства 1.1. Особливості розподілу промислових товарів 1.2. Етапи процесу вибору каналів розподілу 1.3. Методика оцінки ефективності функціонування товароруху на підприємстві Висновки до розділу 1 РОЗДІЛ 2. Аналіз ефективності системи товароруху 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 2.2. Аналіз системи збуту продукції на ринку теплотехнічного обладнання 2.3. Оцінка ефективності функціонування діючої системи товароруху на підприємстві Висновки до розділу 2 РОЗДІЛ 3. Основні напрями вдосконалення системи розподілу продукції підприємства 3.1. Обґрунтування вибору нових каналів розподілу 3.2. Оцінка ефективності нових каналів розподілу Висновки до розділу 3 ВИСНОВКИ І РЕКОМЕНДАЦІЇ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову