0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Вибір маркетингової стратегії та оцінка її ефективності для підприємства «АГРОМАКС ГРУП» (ID:148373)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 50
Рік виконання: 2017
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
ЗМІСТ Вступ 3 1. Загальна характеристика підприємства «АГРОМАКС ГРУП» 4 1.1. Загальні відомості про підприємство «АГРОМАКС ГРУП» 4 1.2. Аналіз маркетингового середовища 5 2. Вибір стратегії за комплексом маркетингу 24 2.1. Вибір стратегії росту 24 2.2. Вибір цінової стратегії 31 2.3. Вибір комунікаційної стратегії 34 3. Маркетингові стратегії управління портфельним бізнесом підприємства 36 3.1. Матриця Бостонської консультативної групи 36 3.2. Матриця Мак Кінсі – Дженерал Електрик 38 4. Оцінка ефективності вибору стратегії 42 Висновок 47 Список використаних джерел 49
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ Умови сучасного господарювання ставлять особливі вимоги до підприємств. Рухливість та складність процесів перехідного періоду, часті корективи системи економічних законів і нормативних актів, що регулюють діяльність підприємства, швидкі технологічні зміни, стрімкий розвиток інформаційних мереж, поява нових запитів і зміна позицій конкуренті, розкриває перед підприємством безліч нових можливостей. В такій ситуації фірмам необхідно приділити особливу увагу оцінці перспектив своєї діяльності. Для цього необхідно ставити стратегічні орієнтири діяльності підприємства і постійно оновлювати їх. Саме цим займається стратегічний маркетинг. Стратегічний маркетинг – це вид маркетингової діяльності (або напрямок наукових досліджень), спрямованої на визначення адекватної умовам господарювання маркетингової стратегії підприємства. Метою даної роботи є визначення маркетингових, цінових та комунікаційних стратегій для підприємства «АГРОМАКС ГРУП», які б допомогли підприємству досягнути довгострокових перспектив. Для того щоб підібрати найбільш підходящу стратегію необхідно провести ряд заходів, а саме: аналіз маркетингового середовища (проведення SWOT-, SNW- та ПЕСТЕЛ-аналізу, розробка стратегічної моделі Портера-Лоулера); аналіз за допомогою матриця БКГ та матриця Мак-Кінсі.   1. Загальна характеристика підприємства «АГРОМАКС ГРУП» 1.1. Загальні відомості про підприємство «АГРОМАКС ГРУП» Товариство з обмеженою відповідальністю «АГРОМАКС ГРУП» є відносно молодою організацією, адже воно почало свою діяльність у 2011 році. ТОВ «АГРОМАКС ГРУП» є офіційним представником європейської компанії PIIPPO OY Фінляндія, яка займається виробництвом сінов’язального шпагату та сінов’язальної сітки для упакування кормів прес-підбірниками [1]. На даний момент компанія розвивається в сільськогосподарському напрямку (компанією пропонуються як товари так і послуги сільськогосподарської спрямованості). Основні напрями діяльності: • Продаж сінов’язального шпагату • Продаж сінов’язальної сітки; • Продаж оригінальних запасних частин до телескопічних погрузчиків Mаnitou, JCB, JohnDeere; • Надання різноманітних послуг щодо ремонту та обслуговування погрузчиків; • Продаж нової та бувшої у використанні сільськогосподарської техніки; • Продаж пакувальних матеріалів; • Продаж с/г обладнання. Незважаючи на досить великий спектр товарів та послуг, які надаються компанією, її діяльність забезпечують лише близько двох десятків співробітників. Основна маса працівників зайнята у відділі продажів, відділ маркетингу представлений одним працівником; всі працівники безпосередньо підкорюються начальникам відділів, а ті вже директору (чи заміснику директора), що свідчить про лінійну структуру організації управління.  1.2. Аналіз маркетингового середовища
Інші роботи з даної категорії: