0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Бенчмаркінг та напрями його вдосконалення в ресторанному бізнесі на прикладі ресторану «Розмарин» (ID:22716)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 110
Рік виконання: 2009
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. РОЗВИТОК КОНЦЕПЦІЇ БЕНЧМАРКІНГУ ТА ЗАСАДИ ЇЇ АДАПТАЦІЇ В РЕСТОРАННОМУ БІЗНЕСІ 1.1. Ретроспективний аналіз концепції бенчмаркінгу 1.2. Види, принципи та призначення концепції бенчмаркінгу. Етапи процесу бенчмаркінгу 1.3. Методичні аспекти впровадження концепції бенчмаркінгу в діяльність підприємств ресторанного господарства Висновок до 1 розділу РОЗДІЛ 2. ПЕРЕДУМОВИ ЗАСТОСУВАННЯ КОНЦЕПЦІЇ БЕНЧМАРКІНГУ В РЕСТОРАНІ «РОЗМАРИН», М. КИЇВ 2.1. Організаційно-економічна характеристика ресторану «Розмарин» 2.2. Дослідження підприємств ресторанного господарства регіонального ринку та засади концепції бенчмаркінгу 2.3. Бенчмаркінговий моніторинг кластерних груп підприємств ресторанного господарства: тактичний і стратегічний аспект Висновок до 2 розділу РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ В РЕСТОРАНІ «РОЗМАРИН» 3.1. Пріоритети маркетингової діяльності підприємства 3.2. Практичні аспекти реалізації засад концепції бенчмаркінгу ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову